travel, food and lifestyle blog

Tuesday, May 14, 2013

Rahsia Hadiah Untuk Lumba Haram

Kegiatan lumba haram? Agak lama dah tak dengar pasal isu ni kan? maklumlah, semua media dok sibuk berkempen untuk PRU13 baru-baru ni kan. Korang pernah terfikir tentang hadiah-hadiah yang bakal mereka dapat jika mereka join dalam pertandingan lumba haram tu ? Ha sini la wa nak bongkarkan satu rahsia diorang ni.


Sumber : Sabah Bagus Bah's Page

Alahai, ni adalah tawaran terbaik untuk pelumba-pelumba haram kat luar sana. Ha, siap ada pakage lengkap lagi tu.kikiki. tergelak sorang-sorang aku bila terbaca memo ni.

Dari Abu Hurairah, r.a., Dari Nabi s.a.w. sabdanya: "Sebahagian dan keelokan dan kesempurnaan Islam seseorang ialah meninggalkan perkara-perkara yang tidak perlu kepadanya."(Tirmizi dan Lain-Lainnya).

Jadi amat jelaslah kepada kita, jika inginkan kesempurnaan iman dan jadi seseorang yang soleh atau solehah, jauhilah perkara-perkara yang tidak perlu dan memudaratkannya. Seperti lumba haram ni.




Share:

0 comments:

Post a Comment


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive