Tuesday, May 14, 2013

Rahsia Hadiah Untuk Lumba Haram

Kegiatan lumba haram? Agak lama dah tak dengar pasal isu ni kan? maklumlah, semua media dok sibuk berkempen untuk PRU13 baru-baru ni kan. Korang pernah terfikir tentang hadiah-hadiah yang bakal mereka dapat jika mereka join dalam pertandingan lumba haram tu ? Ha sini la wa nak bongkarkan satu rahsia diorang ni.


Sumber : Sabah Bagus Bah's Page

Alahai, ni adalah tawaran terbaik untuk pelumba-pelumba haram kat luar sana. Ha, siap ada pakage lengkap lagi tu.kikiki. tergelak sorang-sorang aku bila terbaca memo ni.

Dari Abu Hurairah, r.a., Dari Nabi s.a.w. sabdanya: "Sebahagian dan keelokan dan kesempurnaan Islam seseorang ialah meninggalkan perkara-perkara yang tidak perlu kepadanya."(Tirmizi dan Lain-Lainnya).

Jadi amat jelaslah kepada kita, jika inginkan kesempurnaan iman dan jadi seseorang yang soleh atau solehah, jauhilah perkara-perkara yang tidak perlu dan memudaratkannya. Seperti lumba haram ni.




0 comments: