travel, food and lifestyle blog

Saturday, May 25, 2013

Bila Selebriti Tiada Bergigi

Bila Selebriti Tiada Bergigi  | Hak hak hak kontroversi sungguh tajuk entry wa kali ni ya. Sapa la selebriti yang takde gigi tu? Amboi, ada ke selebriti yang tak ada gigi? Tak mampu nak beli gigi palsu kah? hahahha. Atau gigi palsu sedia ada tertanggal? huhu. Nasibla. Sapa suruh tak guna POLIDEN. hahahahahah (apa yang wa melalut ni, ah abaikan) Jom kita tengok depa. 

gambar selebriti yang tak ada gigi

Ha amacam, cantik tak kak ton? eheh silap. Cantik tak depa? awww menggoda. geli tengkok aku tengok dia jelir lidah tu.. rasa macam errkkk abaikan hahahahaha. huh tetiba aku rasa dirang ni macam teraniaya je. Huh ada sapa-sapa nak explain pasal ni dop? kikiki





Share:

0 comments:

Post a Comment

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive