travel, food and lifestyle blog

Tuesday, April 09, 2013

Senaman Ringkas untuk Pekerja Dalam Pejabat

Bagi mereka yang bekerja di pejabat dengan hanya menghadap komputer tu mesti perlukan sesuatu untuk mereka untuk sentiasa cergas, tidak cepat letih dan terus bersemangat untuk membuat kerja. Senaman ringkas adalah jawapan yang sesuai bagi mereka.

klik gambar untuk lebih besar
Lakukan senaman ini selama 4 minit, setiap 2 atau 3 jam selepas menggunakan komputer atau lakukannya sekiranya anda sudah berasa letih.

Senaman ini boleh mencergaskan kembali diri anda, dan mengembalikan kesihatan anda, pengaliran darah menjadi lancar serta otot – otot menjadi longgar. In Shaa ALLAH anda tidak akan berada dalam keadaan stress .


Share:

14 comments:

  1. Biasa juga buat ketika di dalam kereta..lagi bila trafficlight merah,berhenti seketika,lakukan senaman ringan utk ringankan lenguh2 yg ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan terlalu over plak nnti kat trafic light tu hahahaah.

      Delete
  2. bagus nie ... kat kelas pon bolehkan lepas penat belajar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu bro.. tp jangan sampai menari2 plak masa cikgu mengajar hahaha

      Delete
  3. Satu jer tak tersenarai bantal dan tilam hahaha >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahaah.. nak saya tambah ker ? huhu

      Delete
  4. terbaik!!! ada juga yang fyna buat kat opis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni bertambah la gaya senamannya kan huhu

      Delete
  5. budak skola mcm kita pun boleh buat jugak .. penat la asyik duduk..

    ReplyDelete
  6. thanks sharing....boleh praktikkan..kadang2x buat senaman ringkas pun tetap ngantuk..haha..

    ReplyDelete
  7. ika selalu buat senaman,, ok ika tpu ja

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive