Segmen Pencarian BloggerStarz


Assalamualaikum , Alhamdulillah kali nie sempat join segmen yang diwujudkan oleh rakan blogger kita dari blog projeksosial.com . Segmen yang ni memang simple dan sempoi. Banyak kel;ebihan segmen ni untuk rakan-rakan blogger yang lain. Kalau rasa lapang jom join gua untuk turut serta dalam segmen nie.

Gambar diatas merupakan .Tiket Pass Masuk sagmen ini. Kalau join jangan lupa ambil ye hehehe. Perkara paling penting rasanya untuk join segmen nie.
Untuk dijadikan cerita di segmen nie. Gua rasa pengalaman yang paling best dalam sejarah gua berblog ni (walaupon masih baru) adalah dapat kawan-kawan blogger seperti korang. Serius gua tak tipu. ini FAKTA. hehehehe. Dan lebih menguatkan lagi statement gua , sini gua sertakan buktinya sekali. Memang terbaik ah bila dapat hangout dengan 3 orang blogger nie.

Ha kepada pembaca yang tak kenal lagi dengan diorang ni sila terjah blog-blog diorang.

BLOGGER 1
BLOGGER 2
BLOGGER 3

Ha amacam mengancam tak.hehehehe. Kalau korang follow diorang pn rasanya tak membuang masa sebab diorang ni memang bloggers yang COOL dan terbaek. Tak percaya try la. Kalau korang rasa nak tahu sangat cerita seharian outing ngn diorang ni leh rujuk ke SINI. Walaupon kenal ngan diorang ni hanya di dunia maya je, tapi keakraban kami dapat terlihat ketika 1st time date lagi ahhaha. Insyaallah Ikatan persahabatan kami sebagai sahabat dan bloggers terus kekal dan lebih erat. amin. (wah kenapa cara penulisan aku secara tiba-tiba terasa macam penuh dengan tatatertib) hahahahaha. Dan sehayat aku berblog ni rasanya tak ada lagi kot peristiwa atau perasaan hampeh yang timbul hehhe. moga-moga takdela ye.

Jadi memandangkan perangai gua pun agak sengal sikit, gua rasa gua lebih pilih untuk menjadi Geng Sengal.
So kepada kawan-kawan dan pembaca yang tegah lapang tu jom join ye, tak rugi rasanya. Nanti silap-silap leh jadi awek tuan contest ni.. gulppp.. lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.hehhehehe( gurau je syakir ye ) 


Post a Comment

8 Comments

  1. done follow here back,..
    http://asmarpunyablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hahaha... thnx sbb sudi join... :D

    ReplyDelete
  3. wah syok lah datim berempat tak ajak.. haha. aida kenal dua jejaka kiri kanan tu je.. yang tengak tu owner segmen eh? Apa2 pun mawardi memang sengal :P Good luck ok untuk segmen tu.. :)

    ReplyDelete
  4. tahniah XD

    http://www.projeksosial.com/2013/02/senarai-top-10-segmen-bloggerstarz.html

    ReplyDelete
  5. datang terjah dari 10 yang terbaik..hehe tahniah..

    ReplyDelete
  6. singgah dari dari segmen yang sama.

    Jemput singgah ke blog saya ye?

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete