travel, food and lifestyle blog

Monday, May 28, 2012

[ARTIS] Untung la dapat bergambar dengan Awal

Jalan-jalan kat Jom heboh. 

Korang kenal tak mamat dua orang nie. Yang tengah tu tak payah tanya la kan . ngeh-ngeh.
Yang sebelah kanan tu sebenarnya gua tak berapa nak knal sangat hhheheeh, dah alang-alang adakat situ ambil je la gambar sekali. Artis baru kot. 

Ada orang cakap si awal ni dah macam model ubat gigi hahahah.

bila ditanya plak saya macam model  apa ?

dia jawab model rambut. ayarkkkkk hahahah. 

Tumpang ambil seri pengantin baru.
 hahahha



Share:

33 comments:

  1. perghh... siap letak tangan kat bahu woo... terbaek~... :)

    ReplyDelete
  2. GaRy™ ~ kih kih kih.. xnak bg diorang lari

    ReplyDelete
  3. Syakir Rahman~ hehhehe. nnti masanya bro plak :)

    ReplyDelete
  4. aku buat2 xknal sape sbelah ko tu boleh x? hahaha

    ReplyDelete
  5. Bestnya dapat bergambar dengan Awal ^_^

    ReplyDelete
  6. KorN ~ bleh je. aslalkan jangan buat x knal gua je bro ahahaha

    ReplyDelete
  7. yang kanan tu kalau tak silap hussein abbas

    ReplyDelete
  8. Arra Ahmad ~ huhu jangan la jeles

    ReplyDelete
  9. Sally Yatiey~ xbest sangat pom hahahaha

    ReplyDelete
  10. hamboi..kemain amik gambo dengan retisss~~;p

    ReplyDelete
  11. x jelez pong . hehe ... mesra btul dgn awal :P

    ReplyDelete
  12. Cik Semut.~ hahaahha untung kan diorang dapat bergambar ngan saya. hahhaahh

    ReplyDelete
  13. Ahmad Fauzi Aryaan~ alah awal je pom bro. ngeh2.huhuuhu

    ReplyDelete
  14. nia marlissa~ saya memang mesra ngn semua org hehehehe

    ReplyDelete
  15. Boni JLL3 ~ ye la kot, tp gua x knal bro ahhahaha

    ReplyDelete
  16. hamboiiiiiii... takde keje lain ko ye... begambo ngan retis je ... huhuhu

    ReplyDelete
  17. fuyyooo gambar dgn Awal :D

    yg baju biru tu Azlee Iskandar kan ? hehe, main hentam je :D

    ReplyDelete
  18. oh tidakkk!! sgt jelesss oke.. haha

    ReplyDelete
  19. Uncle Jonni~ hahaha tu le keja gua bro hhuuh

    ReplyDelete
  20. untung la boleh pegg bahu awal..

    ReplyDelete
  21. inche hlovate ~ hungtungla kn uhuhu

    ReplyDelete
  22. macam best friend ajer dengan awal...pehh!!

    ReplyDelete
  23. gigi canteeeekkk lahhh :D haha ehem, awal lah :D haha

    ReplyDelete
  24. Jelesnya asyik dapat bergambar ngan retis! >:-(

    ReplyDelete
  25. logorithm~ jangan jeles bro huhuhu

    ReplyDelete
  26. KY pun minat jugak dgn Awal...tapi sebagai pengacara aja..hehee

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive