Jalan-jalan kat Jom heboh. 

Korang kenal tak mamat dua orang nie. Yang tengah tu tak payah tanya la kan . ngeh-ngeh.
Yang sebelah kanan tu sebenarnya gua tak berapa nak knal sangat hhheheeh, dah alang-alang adakat situ ambil je la gambar sekali. Artis baru kot. 

Ada orang cakap si awal ni dah macam model ubat gigi hahahah.

bila ditanya plak saya macam model  apa ?

dia jawab model rambut. ayarkkkkk hahahah. 

Tumpang ambil seri pengantin baru.
 hahahha





33 Responses so far.

  1. GaRy™ says:

    perghh... siap letak tangan kat bahu woo... terbaek~... :)

  2. GaRy™ ~ kih kih kih.. xnak bg diorang lari

  3. ok....jelez lagi,hahahaha

  4. Syakir Rahman~ hehhehe. nnti masanya bro plak :)

  5. KorN says:

    aku buat2 xknal sape sbelah ko tu boleh x? hahaha

  6. wooo...jelez wa.:P

  7. Bestnya dapat bergambar dengan Awal ^_^

  8. KorN ~ bleh je. aslalkan jangan buat x knal gua je bro ahahaha

  9. Boni JLL3 says:

    yang kanan tu kalau tak silap hussein abbas

  10. Arra Ahmad ~ huhu jangan la jeles

  11. Sally Yatiey~ xbest sangat pom hahahaha

  12. hamboi..kemain amik gambo dengan retisss~~;p

  13. hamboiiii...kemain ngn awal kot...

  14. x jelez pong . hehe ... mesra btul dgn awal :P

  15. Cik Semut.~ hahaahha untung kan diorang dapat bergambar ngan saya. hahhaahh

  16. Ahmad Fauzi Aryaan~ alah awal je pom bro. ngeh2.huhuuhu

  17. nia marlissa~ saya memang mesra ngn semua org hehehehe

  18. Boni JLL3 ~ ye la kot, tp gua x knal bro ahhahaha

  19. hamboiiiiiii... takde keje lain ko ye... begambo ngan retis je ... huhuhu

  20. Ety says:

    fuyyooo gambar dgn Awal :D

    yg baju biru tu Azlee Iskandar kan ? hehe, main hentam je :D

  21. eva says:

    oh tidakkk!! sgt jelesss oke.. haha

  22. Uncle Jonni~ hahaha tu le keja gua bro hhuuh

  23. eva ~ tutttttt lariiiiiiiiii

  24. untung la boleh pegg bahu awal..

  25. inche hlovate ~ hungtungla kn uhuhu

  26. Hanif says:

    macam best friend ajer dengan awal...pehh!!

  27. Hanif ~ perghh. ngeeeeee

  28. munirah says:

    gigi canteeeekkk lahhh :D haha ehem, awal lah :D haha

  29. logorithm says:

    Jelesnya asyik dapat bergambar ngan retis! >:-(

  30. logorithm~ jangan jeles bro huhuhu

  31. KY says:

    KY pun minat jugak dgn Awal...tapi sebagai pengacara aja..hehee

Leave a Reply

Dah baca jemput-jemput la komen . kikikikiki