Cinta Hati

Monday, May 28, 2012

[ARTIS] Untung la dapat bergambar dengan Awal

Share it Please
Jalan-jalan kat Jom heboh. 

Korang kenal tak mamat dua orang nie. Yang tengah tu tak payah tanya la kan . ngeh-ngeh.
Yang sebelah kanan tu sebenarnya gua tak berapa nak knal sangat hhheheeh, dah alang-alang adakat situ ambil je la gambar sekali. Artis baru kot. 

Ada orang cakap si awal ni dah macam model ubat gigi hahahah.

bila ditanya plak saya macam model  apa ?

dia jawab model rambut. ayarkkkkk hahahah. 

Tumpang ambil seri pengantin baru.
 hahahha



33 comments:

  1. perghh... siap letak tangan kat bahu woo... terbaek~... :)

    ReplyDelete
  2. GaRy™ ~ kih kih kih.. xnak bg diorang lari

    ReplyDelete
  3. Syakir Rahman~ hehhehe. nnti masanya bro plak :)

    ReplyDelete
  4. aku buat2 xknal sape sbelah ko tu boleh x? hahaha

    ReplyDelete
  5. Bestnya dapat bergambar dengan Awal ^_^

    ReplyDelete
  6. KorN ~ bleh je. aslalkan jangan buat x knal gua je bro ahahaha

    ReplyDelete
  7. yang kanan tu kalau tak silap hussein abbas

    ReplyDelete
  8. Arra Ahmad ~ huhu jangan la jeles

    ReplyDelete
  9. Sally Yatiey~ xbest sangat pom hahahaha

    ReplyDelete
  10. hamboi..kemain amik gambo dengan retisss~~;p

    ReplyDelete
  11. x jelez pong . hehe ... mesra btul dgn awal :P

    ReplyDelete
  12. Cik Semut.~ hahaahha untung kan diorang dapat bergambar ngan saya. hahhaahh

    ReplyDelete
  13. Ahmad Fauzi Aryaan~ alah awal je pom bro. ngeh2.huhuuhu

    ReplyDelete
  14. nia marlissa~ saya memang mesra ngn semua org hehehehe

    ReplyDelete
  15. Boni JLL3 ~ ye la kot, tp gua x knal bro ahhahaha

    ReplyDelete
  16. hamboiiiiiii... takde keje lain ko ye... begambo ngan retis je ... huhuhu

    ReplyDelete
  17. fuyyooo gambar dgn Awal :D

    yg baju biru tu Azlee Iskandar kan ? hehe, main hentam je :D

    ReplyDelete
  18. oh tidakkk!! sgt jelesss oke.. haha

    ReplyDelete
  19. Uncle Jonni~ hahaha tu le keja gua bro hhuuh

    ReplyDelete
  20. untung la boleh pegg bahu awal..

    ReplyDelete
  21. inche hlovate ~ hungtungla kn uhuhu

    ReplyDelete
  22. macam best friend ajer dengan awal...pehh!!

    ReplyDelete
  23. gigi canteeeekkk lahhh :D haha ehem, awal lah :D haha

    ReplyDelete
  24. Jelesnya asyik dapat bergambar ngan retis! >:-(

    ReplyDelete
  25. logorithm~ jangan jeles bro huhuhu

    ReplyDelete
  26. KY pun minat jugak dgn Awal...tapi sebagai pengacara aja..hehee

    ReplyDelete

Dah baca jemput-jemput la komen . kikikikiki

Busuk

PINGLAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...