travel, food and lifestyle blog

Saturday, May 05, 2012

Bila Malas Otak Jadi Kreatif

Semua benda kalau boleh nak senang je kan.


Tapi dipikir-pikirkan balik kreative jugak kan.
Betollah kan, bila manusia ni malasnya dah mencapai tahap tertinggi, otak terus bertukar menjadi kreative dan  cerdik. ahahhahhaha memang lawak ah gambar nie.
Share:

19 comments:

  1. tau xpe.. nimmg dah tahap dwa dah ni hahaha

    ReplyDelete
  2. tapi malas2 pon, keselamatan kene pkir gak =)

    ReplyDelete
  3. hahhaha.. nak wt camne bro.. otak dh terlajak kreative

    ReplyDelete
  4. hahaha yg terbaru plak , bila nk menaip guna mata je.. kalau mata pndang huruf A , dia tulis A... Adehh , donia2. hahaha

    ReplyDelete
  5. jatuh gedebok ke muka ape pon tak jadi

    ReplyDelete
  6. Ci k P i p i T e m b a m~ uih advance sangat tue huhu

    ReplyDelete
  7. keli menari ~ jadi sakit ler jawabnyer huhu

    ReplyDelete
  8. Ahlam Miera Amirul Shafie~ jangan tiru sudah huhu

    ReplyDelete
  9. hahahaa
    permikiran dia kreative habis
    done follow
    from cik amal (fb)

    ReplyDelete
  10. hahahahaha..ni malas tahap kritikal da ni.hakhakhakhakhak

    ReplyDelete
  11. pling!!!...

    aku dpt satu idea....
    aku nak buat camtu gak kat desktop aku.... kakakakkakaka

    ReplyDelete
  12. jangan buat hal der... nti x paal2 masuk sepital

    ReplyDelete
  13. terbaik!! kretif.. tapi membahayakan..

    ReplyDelete
  14. perspektif, aku rase betape selesa tengok tv macam tu.

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive