travel, food and lifestyle blog

Monday, April 16, 2012

Istilah Minda: Orang Thai cover lagu Kosong



Sapa tak penah dengar lagu kosong memang wadi leh kata pelik la kan. 
Lagu ni femes kot, sampaikan sebelum lagu ni di recordkan kat studio pun dah ramai orang cover lagu ni memang cayalah. 

Tapi apa yang wadi nak tunjukkan pada entry kalini bukan Najwa latif yang nyanyi. 


Tapi orang Thai.
 cer dengar.


Hebatkan, kalau tak silap wadi dia ni tak faham bahasa melayu. 
Ala macam kita nyanyi lagu hindustan la, 
prong prang... prong prang..
 tapi tak faham apapon. hahah

Untuk pengetahuan korang bukan lagu kosong je dia pnah cover, lagu saleem, ella, st2 dan banyak lagi lagu artis melayu dan indonesia yang dia cover. memang best .



Share:

10 comments:

  1. serius sengau nya tidak akan dapat diuah oleh sesiapa..loghat thai sangat kuat

    ReplyDelete
  2. hahhah.. ok je bro.. best.. hehheh.try tgok video dia yang lain..

    ReplyDelete
  3. best suara dia..manja2 gitu ;p

    ReplyDelete
  4. bangganya.. ada jugak orang luar cover lagu melayu kita :)

    ReplyDelete
  5. bahasa malaysia antara bahasa paling senang utk belajar oleh bangsa asing

    ReplyDelete
  6. pergh.. sedak juga ni.. hehehe

    ReplyDelete
  7. Nafisah Ruslan ~ sayApon bangga

    ReplyDelete

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive