travel, food and lifestyle blog

Tuesday, February 28, 2012

Istilah Minda: Satay Kajang


Petang tadi pergi kajang cari tikar getah untuk balut meja kat studio. So, apa lagi dah sampai kajang kita kena try la Satay Kajang :)


 Satay Kajang Hj Samuri, Kajang. 

bahagian luar restorant

replika transpot lama

bahagian dalam restorant

jom jamu selera :)

resit.. tak mahal pon. boleh la :)
Tak berani nak makan satay arnab kat sini, walaupun teringin sangat nak makan. 
kenapa???
 RM 2.00 satu cucuk der..
ada bran ??



Share:

12 comments:

  1. Sedap satay! Mesti cuba ni

    ReplyDelete
  2. mawar yg macho..ahhahahahah

    ReplyDelete
  3. Umar`~~ huhu mesti kena cuba hehehe

    aku lar~~ maaf sapo ni ek..huhu

    ReplyDelete
  4. satay kejang mmg best... huhu...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/02/wordless-wednesday-02.html

    ReplyDelete
  5. sate kajang sedap, tp sate hj samuri banyak sngt cerita kurang enak yg didengar...

    ReplyDelete
  6. ye ke bro? ae citenye..nk gak thu

    ReplyDelete
  7. mahal juga satay arnab, tapi akak memang tak berani makan, rasanya boleh makan satey ayam je kut hehe

    ReplyDelete
  8. oh..blog dah baru..baru perasan..huhuhu.. satay arnab? macam sedap ja.. hohoho

    ReplyDelete
  9. Yatie awang: memang mahal.. secucuk kecil camtu samai 2 ingit

    nana : yeah baru..hehhehe.. tak tau nak kata la sedap ke idop . hehe

    ReplyDelete
  10. satay arnab lazat wooo...tapi ABC tu mmg maveles laa...

    ReplyDelete
  11. bro dadylicious.. ~ ye ke satay arnab sedap?? ABC tu x wape maveles la bro... huhu.. nampak je maveles..

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive