Bersih ke Cuci Buah Dengan Thieves Fruit & Veggie Soak Dari Young Living?


thieves fruit and veggie soak

Mek kata dia teringin nak makan buah epal. Lama sangat dah tak makan buah katanya. Doktor pulak pesan dia tak boleh nak makan makanan yang ada serat mcm buah dan sayur.

Sebab dia teringin sangat semalam pergi cari mesin jus exctractor. Yang mana boleh exctract jus dari buah dengan asingkan hampas-hampas dia terus tu. (Dah macam kisah essential oil dah plak kan hehe). Jadi, jumpalah yang jenama panasonic edisi batik tu. Tak mahal dalam RM100 lebih camtu. 

Beli buah epal merah dekat econsave. Mek memang dia suka makan epal merah. Belum apa-apa lagi dia dah pesan siap-siap, minta saya cuci buah epal tu elok-elok. Katanya, dekat buah yang dibeli tu entah benda apa yang ada melekat diorang peram buah tu untuk kasi cantik molek dan tahan lama macam tu.

Nasib baik lah teringat yang aku ada beli ‘thieves fruit and veggie soak’ masa buat 'essential reward' beberapa bulan lepas.

Terus tuang dalam penutup botol dia dan masukkan ke dalam bekas berisi air paip, lepastu terus rendam buah epal yang dibeli tu. Guna thieves fruit and veggie soak ni tak perlu banyak-banyak, cukup sekadar setengah penutup botol dia je dan masukkan ke dalam sebesen air. Selepas tu korang boleh bilas dan siap untuk di makan.

Selain sayur dan buah, korang juga boleh guna untuk bersihkan makanan basah lain seperti daging atau seafood/ ikan. Kalau dulu bila basuh ayam, udang, sotong dan ikan mesti ada bau hanyir dan bau tu turut melekat pada tangan. Walaupun kita dah cuci dengan sabun, lambat bau hanyir tu nak hilang.

Bagi korang yang tengah tercari-cari produk untuk bersih buah-buahan dan sayur-sayuran yang bebas dari bahan kimia syntetik berbahaya, silalah cari thieves fruit and veggie soak ni.

Salutan lilin pada buah pon boleh hilang. Jadi boleh la bagi keluarga kita makan buah-buahan tanpa was-was kan.

Untuk beli Thieves® Fruit & Veggie Soak , Essential Oil atau berminat untuk mendaftar ahli Young Living, anda boleh klik link whatsapp berikut : https://wa.link/3xccv7

Your Most Wanted YLID : Mawardi Yunus
ID NO. : 27227561
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di FB saya, Mawardi Yunus
atau follow IG saya @mawardiyunus
atau email di [email protected]
atau sms (wa) +6018-2266623

Post a Comment

0 Comments