Review Diffuser Feather The Owl Dari Young Living

Sebagai seorang yang sukakan pada konsep minimalis, sedah semestinya saya lebih memilih satu produk serbaguna untuk saya guna dan Feather The Owl Diffuser dari Young Living memenuhi kriteria yang saya perlukan itu! Feather The Owl Diffuser mempunyai daya tarikan visual yang menarik dengan bentuk burung hantu yang sangat comel, 3 penggunaan yang praktikal dan  bersaiz kecil dan compact.

Mengenai Feather The Owl Diffuser

Diffuser burung hantu dari Young Living ini bukan hanya sekadar full ultrasonic diffuser dengan fungsi tiga "running mode" ("high runs" sekitar 5-6 jam, "low" sekitar 8 jam, dan "intermittent" 1 minit / satu minit berhenti selama sekitar 10 jam), tetapi juga boleh berfungsi sebagai lampu tidur dan mempunyai beberapa variasi  bunyi yang berfungsi secara bebas dari diffuser. Walaupun ia bukanlah berfungsi sebagai full-powered humidifier, ia pasti dapat menambahkan sedikit kelembapan ke udara jika itu yang korang kehendaki.

Cara Guna Feather The Owl Diffuser

Korang boleh mengangkat bahagian atas kepala burung hantu untuk mengisi air. Pastikan korang mengisi air ke dalam dalam takungan (tidak lebih tinggi dari penunjuk garis "max"), dan beberapa titis essential oil (eo) Young Living ditambahkan seperti yang korang inginkan (korang juga boleh runs diffuser dengan hanya sebagai pelembap tanpa meletakkan minyak jika mahu), dan selepas selesai, bahagian atas diffuser yang kita buka tadi perlu diletakkan kembali.

Cara untuk menghidupkan fungsi diffuser sangat mudah iaitu, cukup dengan ketuk (sentuh) jari tengah di sebelah kiri (ketika melihat bahagian depan burung hantu). Ketukan pertama menghidupkan mod "high runs". Ketukan kedua menukarnya ke "low". Ketukan ketiga pergi ke "intermittent" dan akhir sekali ketukan keempat akan mematikan fungsi penyebaran.

Cara Kerja Feather The Owl Diffuser (Lampu)

Saya agak teruja dengan fungsi unik Easy-Touch Talons ™ dengan cara ketukan/sentuhan untuk menukar warna dan mod penyebaran. 10 pilihan warna LED yang cantik berubah setiap kali kita mengetuk jari tengah di sebelah kanan (ketika melihat burung hantu), bermula dengan:
  • cahaya putih (default)
  • putih malap
  • 7 kitaran warna (berubah setiap 5 saat)
  • merah
  • kuning
  • kuning hijau
  • hijau
  • biru muda
  • biru
  • lavender (purple)
  • mod lampu mati (anda juga dapat menekan jari tengah selama 3 saat setiap saat untuk mematikan lampu)
Untuk pengetahuan korang, fungsi lampu ini tidak mempunyai fungsi pemasa, dan mesti dimatikan secara manual.

Cara Kerja Feather The Owl Diffuser (Bunyi)

Di bahagian belakang diffuser ini, ada dua butang, nota muzik, dan tombol volume. Menekan nota muzik akan melalui 5 variasi bunyi unik dan menenangkan iaitu : hujan, burung, ombak laut, bunyi kipas / white noise, dan meditation music.

Butang kelantangan bergerak melalui tetapan suara rendah hingga tinggi. Untuk mematikan mesin suara, anda boleh menahan butang kelantangan selama 3 saat.



Untuk beli Feather The Owl Diffuser, Essential Oil atau berminat untuk mendaftar ahli Young Living, anda boleh klik link whatsapp berikut : https://wa.link/8qaj6x

Your Most Wanted YLID : Mawardi Yunus
ID NO. : 27227561
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di FB saya, Mawardi Yunus
atau follow IG saya Mawardi Yunus
atau email di [email protected]
atau sms (wa) +6018-2266623 (https://wa.link/8qaj6x)

Post a Comment

0 Comments