KATERING DAN DEWAN KAWIN TERBAIK DI NILAI NEGERI SEMBILAN


Tidak lengkap dan berjaya sesuatu majlis tanpa katering yang bagus dan enak, nak nak untuk majlis besar seperti majlis resepsi dan sebagainya. Bagi mereka yang menetap dan berada di Nilai, Negeri Sembilan, korang cukup bertuah kerana dekat dengan lokasi (Ube CateringUBE Banquet Hall D’Nilai 3. Mudah untuk melansungkan sesuatu majlis dan yang paling penting ianya dipercayai dan popular dengan service kateringnya.

1.0# PERKHIDMATAN KATERING UBE (UBE CATERING)

Syarikat katering ini (Ube Catering) telah ditubuhkan pada tahun 1998, ini bermakna perkhidmatan mereka dipercayai telah hampir 20 tahun dalam industri penyediaan makanan ataupun katering di Malaysia ini. Ini membuktikan bahawa mereka mampu memberikan yang terbaik untuk majlis anda.

Sebelum ini, mereka hanya mempromosikan perkhidmatan katering mereka melalui bekas pelanggan mereka sahaja iaitu melalui mulut ke mulut. Memberikan perkhidmatan yang terbaik mampu menarik balik pelanggan yang pernah menggunakan khidmat mereka untuk service seterusnya.


Apa yang menariknya, menu makanan yang ditawarkan adalah mendapat pengesahan HALAL dari pihak JAKIM. Mereka juga mempunyai lebih dari 50 jenis menu HALAL yang boleh dipilih mengikut kehendak pelanggan mereka. 

Berikut merupakan beberapa menu popular majlis perkahwinan dari mereka yang sempat saya rasa sendiri pada minggu lepas.

Nasi Beriani
Daging Rendang Minang
Dalca Sayur
Acar Timun
Apa yang boleh saya katakan, semua makanannya cukup sedap dan tidak hairanlah kalau service katering mereka cukup popular.

2.0# UBE BANQUET HALL D’NILAI 3

Selain dari menawarkan perkhidmatan katering, mereka juga mempunyai pakej termasuk banquet hall. Banquet Hall yang cukup besar yang dikatakan mampu memuatkan sehingga 6000 pax dalam satu-satu masa.


Dewan ini bukan sahaja sesuai untuk majlis resepsi, ianya juga boleh digunakan untuk pelbagai majlis lain seperti pertunangan, pernikahan, aqiqah, graduasi, seminar, makan malam, majlis reunion dan lain-lain.


Ruangan yang cukup luas dan berhawa dingin ini boleh ditempah mengikut tema yang anda mahukan. Yang menariknya, bulan Januari hingga April 2018, mereka menawarkan promosi yang hanya bermula RM19.90 sahaja untuk satu pax.


Apa yang boleh saya katakan, dewan ini dilengkapi cukup dengan kemudahan-kemudahan asas seperti ruangan parking, ruangan solat, tandas, bilik VIP dan banyak lagi


Bagi tempahan bersama dewan ini, terdapat 2 pakej yang anda boleh pilih iaitu pakej Sri Tanjung dan pakej Sri Kekwa. Bagi Sri Tanjung, pakej bermula dari RM19.90 per pax manakala Sri Kekwa RM23.50 per pax. Setiap pakej menyediakan pelbagai pilihan menarik untuk anda pilih. Hubungi pihak UBE Catering Services untuk keterangan lanjut sekarang.

Untuk maklumat lanjut, anda bolehlah menghubungi mana-mana medium seperti di bawah.

UBE Banquet Hall D’Nilai 3

Lot 16660, Jalan Delima 1,
Kawasan Perindustrian Nilai 3, 71800 Nilai,
Negeri Sembilan

Email

Nombor Telefon
010 – 5870000

Facebook
Instagram

Post a Comment

20 Comments

  1. wah menarik untuk yang bakal mendirikan rumah tangga kan. Thank you for this info

    ReplyDelete
  2. Pernah juga sampai ke UBE Hall ini dan memang luas serta lengkap kat situ - memang sesuai untuk mengadakan majlis tanpa perasaan gusar dan bimbang. Makanan dia pun lazat.

    ReplyDelete
  3. alamak. jauh tu, mawardi. kalau la kat melaka, confirm aida akan tempah bebila nak kawinkan anak hi hi hi hi.
    aida tertarik dgn konsep meja kerusi nyer tu. nampak sunggu classy lah. berkenan!
    now, acara byk dipermudahkan kalau buat di dewan ekk.
    cuma satu aje, payah sedara terdekat nak melepak.
    kena la reserve bilik VIP utk sedara yg tua-tua. mana tahan diorang dok aje kat dewan kan.

    ReplyDelete
  4. Wah menariklah dewan UBE ni. Dahla cantik, mudah dijumpai.
    Parkir pun luas.

    Makanan pun nampak sedap. Yang penting halal lagi. Good good

    ReplyDelete
  5. Amboi dah servay catering nak majlis bahagia ker jangan lupa bagi kad kat kita tau hehehehe tak sabar nak tengok awak atas pelamin hehehe. Tempat ni ok nice and ssesuai...

    ReplyDelete
  6. Menarik lauk pauk yang disediakan tu..dengan pengalaman 20 tahun mesti sedap dan berkualiti UBE catering ni kan..rugi kalau orang nismilan tak grab ni..ada pakej lengkap lak tu..

    ReplyDelete
  7. Wahhh ! Menarik nie. Bolehlah consider servis dri UBE nie. Betul, dlm pemilihan lokasi majlis, perkara pertama yg perlu dititikberatkan ialah ruang solat dan parking.

    ReplyDelete
  8. Untung kalau buat wedding kat sini. Makanan sedap. Tempat cantik. Kemudahan semua ada. Parking senang. Susunan kerusi meja cantik. Madi jangan lupa jemput kak irra

    ReplyDelete
  9. Tengok makanan orang kawen ni memang terlioq. Lapar gila. Hahaha. Untung mereka di N. Sembilan. Pakej dia menarik dan murah.

    ReplyDelete
  10. Agak-agak berapa banyak parking yang ada ek? Biasalah kan...kalau kenduri ni kita semestinya mahukan tempat parking yang mencukupi supaya dapat memudahkan tetamu.

    ReplyDelete
  11. wow..i am loving the 1st decor...it looks like how i would want my wedding planned out....but it's too far for me...but but but...it looks like a must grab deal for those who are nearby

    ReplyDelete
  12. wahhh... nampak menarik servisnya! lamanya tak ke majlis kenduri kahwin. asyik sibuk je hujung minggu. terus rasa nak makan nasi minyak esok! hihi

    ReplyDelete
  13. Mawardi khawin lah cepat2..nanti bolehlah sis tumpang makan nasi orang khawin..lama dah tak pekena nasi org khawin ni. Nanti buat kat tempat ni ya..hehehe

    ReplyDelete
  14. Wahhh, asik review dewan kawin je. Mana gambar dalam persalinan nya? Untuk kendara memang penting laukknya sedap. Dalca tu kita suka but nak kena cari yg betul2 best kadang2 susah. Kita nak amek pakej kat sinilah nanti . Hehe.

    ReplyDelete
  15. RM 19,, lumayanlah ya buat pesta pernikahan. Tp rupanya sudah naik budgetx ya. Dekorasinya bagus dan nyaman tempat sert makanannya

    ReplyDelete
  16. ya ampun lauk pauknya mengancam..ni kalau orang area sana nak buat kenduri senang dah..dewan dan makanan datang satu pakej

    ReplyDelete
  17. Menarik ni..paling menarik lauk2 dia tu...
    Sedapnya kalau dapat rendang minang tuuuu

    ReplyDelete
  18. Siapa nak kahwin buat la kat negeri sembilan coz this place has got it all. Everything is prepared and cost wise also reasonable.

    ReplyDelete
  19. Wah...orang Nilai tak payah gi cari tempat lain skrg dah byk tempat wedding kan?

    ReplyDelete
  20. so convenient and easy nowadays as we can easily finds banquet hall for function like dinner or wedding. look at those dishes.. drooling to the max ob my handphone now.

    ReplyDelete