PERSEMBAHAN RAMAI ARTIS POPULAR DI KONSERT JOM TONTON


Sibuk dengan kerja sampai tak ada masa untuk diri sendiri berhibur, nampak gayanya sabtu (22 April 2017) ni ada Konsert Jom TONTON di The Curve Damansara. Yang bestnya ramai artis-artis popular akan hadir dan membuat persembahan nanti. Kalau korang nak tahu siapa artis yang akan hadir, boleh rujuk kat bawah ni.


Anda juga akan dipersembahkan dengan persembahan-persembahan artis yang semernangnya best dan popular. Antaranya persembahan dari Sufian Suhaimi,Kaka Azraff, Wany Hasrita, Ning Baizura, Bunkface, Ara Johari, Azlan & The Typewriter, Forteen, Juzzthin & ABON, Dr. Soo Wincci, Orange Tan, Jieying Tha, Elecoldxhot, Sofia Merican, Alvin Chong dan Waris!

Bukan sabaja konsert, malah turut dibuka bazar untuk anda shopping semasa Konsert Jom Tonton berlangsung bermula dari 10.00 pagi sehingga10.00 malam. Konsert Jom Tonton menampilkan Ayda Jebah Redya Rosli dan Thomas Jack sebagal duta Tonton dan juga Dato'Seri Vida, sebagai Queen of Tonton. 


Kalau tidak berkesempatan untuk turun padang. Tak perlu risau, anda juga boleh tonton secara live di tonton.com.my ataupun boleh stream melalui applikasi Tonton.

Post a Comment

2 Comments