travel, food and lifestyle blog

Tuesday, January 31, 2017

MRP DIET | KURUS CEPAT DENGAN HANYA MINUM SUP


MRP DIET | KURUS DENGAN HANYA MINUM SUP | Banyak sangat dah produk kurus yang ada kat pasaran sekarang kan. Tapi untuk produk yang saya nak cuba kali ni cukup berbeza dengan produk-produk lain yang ada kat pasaran sekarang. *apa yang lainnya kan?.

Ubat kurus biasanya kita dapat tengok kewujudannya dalam bentuk lotion, ubat dalam bentuk pil atau cecair kan, tapi produk terbaru mrp diet ni datang dalam bentuk berkonsepkan sup. First time  okay saya tengok produk kurus berkonsepkan sup ni, itu yang tertarik nak cuba. *bila pengasas Zawara sendiri telah membuktikannya, maka terbelilah sekotak eh.


Tak rugi beli sekotak ni, kerana ianya datang dengan 3 perisa iaitu sup Tom Yam, sup Ayam dan sup Cendawan yang sangat lazat. Bukan sekadar sedap je, ianya juga dikatakan sangat mengenyangkan & boleh menghilangkan lemak degil dengan berkesan dan CEPAT! *wah dengar macam menarik bukan? Hanya 100 kalori je setiap hidangan ya.
#info : MRP Diet adalah Sup Kurus PERTAMA DI DUNIA berasaskan sup Tom Yam, sup Ayam dan sup Cendawan yang sangat lazat, mengenyangkan & menghilangkan lemak degil dengan berkesan dan CEPAT!

HARGA | Apa yang boleh saya katakan, harga untuk sekotak mrp diet ni cukup berpatutan iaitu hanya RM 129 sekotak dan di dalamnya megandungi 30 sachet semuanya (10 ayam, 10 tomyam, 10 mushroom).

" RM 129.00 sekotak "

BAGAIMANA MRP DIET BERFUNGSI?
➜ Menyekat lemak ke dalam badan.
➜ Juga membakar lemak ketika anda tidur.
➜ Mengempiskan perut yang buncit.
➜ Membersihkan usus serta mencegah kanser usus.
➜ Menghalang pembentukan lemak asid dalam badan.
➜ Awak akan berasa kenyang sehingga 5 jam.
➜ Membantu memudahkan pencernaan.
➜ Meningkatkan tenaga/metabolisme.

Bagi siapa-siapa yang memang jenis suka minum sup tu, saya memang sarankan untuk cuba produk mrp diet ni. Bukan sahaja sihat, tapi mudah untuk disediakan. *semudah satu, dua tiga je. Buka, tuang dan bancuh dengan air panas. Saya sendiri cuba untuk ambil 2 sachet untuk sehari. Ambil satu untuk sarapan pagi dan satu lagi untuk makan malam. Sekali cuba memang terbukti tahan lapar, siap boleh bagi tenaga lagi.


Kuantiti dia memang banyak, tapi ikut jumlah air panas yang korang guna untuk bancuh la. Kalau sedikit air korang guna memang pekatlah, jadi pandai-pandai la korang sukat ye. Bila dah lepas bancuh tu biarkan seketika supaya bahan-bahan tu kembang sikit kan. *perghhhh, memang mengeyangkan weh. 


Bila dah cuba sup mrp diet ni memang ada sebablah kan. Satunya adalah untuk kurus. *ini sudah semestinya. Yang paling penting sekali risiko penyakit gemuk seperti sakit jantung, darah tinggi, kencing manis yang boleh dielakkan. Jom kita tonton video kat bawah ni.


Bagi korang yang berminat untuk cuba produk ni, bolehlah beli di website www.mrpdiet.com atau di toko jamu berhampiran korang dan stockiest berdaftar. 

Share:

3 comments:


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels