AJ DE' PARFUM | WANGIAN EXCLUSIVE TAHAN LAMA

AJ De’ Parfum Bar & Cafe

Akhir Ramadan lepas, sempat memenuhi jemputan rumah terbuka AJ De’ Parfum sempena pembukaan rasmi AJ De’ Parfum Bar & Cafe di SEKSYEN U5, Shah Alam dimana akan dijadikan HQ kepada  AJ De’ Parfum . Sempat jugak usha-usha perfume yang mereka ada. Boleh tahan, tengok pakaging pun memang nampak exclusive. *rasa terlalu murah plak kalau dilihat pada harga dengan pakaging macam tu.

KELEBIHAN AJ DE'PARFUM


Inspired perfum AJ 100% high quality.*Bau yang Diinspirasi 100% Sama Macam Original Sebab Ini Bukan Grade atau Copy Taw. Kualiti perfume AJ De’ Parfum adalah mengikut IFRA Standard Regulation.


Pengguna lelaki patut mencuba AJ Signature Sauvage manakala perempuan pula harus mewangikan diri dengan wangian jenis Bombshell. Harga yang murah dan MAMPU MILK iaitu RM60 sebotol & mempunyai kualiti Brand Antarabangsa.

AJ De’ Parfum

Keistimewaan perfume keluaran AJ De’ Parfum ini ialah ianya boleh bawa untuk solat, tahan lama sehingga 24 jam dan tidak berminyak. Dengan pembelian botol yang berharga RM60 ini, ianya boleh di isi semula (reffil) dengan harga yang lebih rendah. *ianya sudah tentu lebih menjimatkan bukan?



AJ De’ Parfum ini boleh dipakai di permukaan kulit tanpa perlu risau kesan sampingan seperti pedih atau panas. Sesuai juga dipakai pada pakaian tanpa memberi kesan minyak dan meninggalkan kesan kuning pada pakaian.


AJ De’ Parfum dimiliki oleh Nurul AkmarAzrul Fauzi & Akmal Rizal. Ianya mula beroperasi pada April 2016..AJ De’ Parfum kini mengorak langkah lebih kehadapan dengan pembukaan rasmi AJ De’ Parfum Bar & Cafe. Diwujudkan untuk memudahkan para pelanggan mereka khususnya untuk memilih wangian istimewa yang diinginkan dan perkhidmatan Isian Semula Perfume dengan potongan harga yang lebih berpatutan. Dengar khabar konsep ini merupakan yang pertama di Malaysia dan InsyaAllah akan diwujudkan di setiap negeri tak lama lagi.



AJ DE' PARFUM - Sememangnya Wangian Antrabangsa yang Ekslusif iaitu bau sama seperti yang ORIGINAL.

AJ De’ Parfum Bar & Cafe

Alamat :

AJ De’ Parfum Bar & Cafe.
14, JALAN URANUS AH, U5/AH
TAMAN SUBANG IMPIAN, SEKSYEN U5,
40150 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi di talian +6011 3707 8706

Website :
http://www.ajdeparfum.com/

Post a Comment

0 Comments