SEPETANG DI HOTEL PERDANA KOTA BHARU



Asyik sibuk mempromosikan negeri lain dari tanah tumpah darah sendiri. Akhirnya, sempena Tahun Melawat Kelantan 2016, setelah pulang dari bercuti di Pulau Perhentian, saya dan kawan-kawan telah dijemput dan berpeluang untuk singgah di hotel bertaraf lima bintang di Kota Bharu iaitu HOTEL PERDANA.


Perasaan agak terharu apabila kehadiran kami ke HOTEL PERDANA KOTA BHARU ini disambut dengan penuh meriah oleh staf-staf mereka. Tidak hairanlah, beberapa orang tetamu mereka yang berselisih dengan saya ketika hendak masuk ke lobi hotel ini semuanya ceria belaka. *sungguh hebat layanan mereka.


Untuk pengetahuan korang, HOTEL PERDANA KOTA BHARU  ini terletak di sepanjang Jalan MahmoodHOTEL PERDANA KOTA BHARU ini berjarak hanya 5 minit berjalan kaki dari Stadium Sultan Muhammad IV dan Pusat Kebudayaan. Bazaar Tok Guru pula hanya terletak sejauh 10 minit pemanduan, manakala Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra boleh diakses dengan pemanduan selama 20 minit. *lokasi yang sangat strategik dan mudah diakses.



HOTEL PERDANA KOTA BHARU mempunyai beberapa pilihan tempat menjamu selera (restoran), sebuah kolam renang terbuka, pusat kecergasan (gym) dan kedai. Selain dari kemudahan-kemudahan tersebut Hotel bertaraf 5 bintang yang mewah ini juga ada menyediakan tempat letak kenderaan PERCUMA dan akses Wifi PERCUMA di semua kawasan hotel.

Ruangan bilik yang cukup selesa


HOTEL PERDANA KOTA BHARU mewah dihias elegan dengan lantai berkarpet. Bilik-bilik mereka pula selesa berhawa dingin dan mempunyai kemudahan peti keselamatan peribadi, TV satelit skrin rata, ruang duduk yang selesa dan kemudahan sterika. Cerek elektrik dan bar mini juga disediakan. Tetamu boleh mengatur aktiviti bersiar-siar dan perjalanan di meja tempahan lawatan. perkhidmatan dobi, sewaan kereta dan ulang-alik disediakan dengan bayaran tambahan. *mereka juga ada menawarkan pakej PERDANA TRAIL untuk mereka yang berminat.


Cerena Coffee House


Cerena Coffee House di HOTEL PERDANA KOTA BHARU menyajikan hidangan tempatan dan antarabangsa yang disahkan Halal untuk dinikmati oleh setiap tetamu mereka. Makanan yang menjadi tumpuan disini adalah seperti Laksam Kelantan, Nasi Kerabu dan pelbagai makanan popular Kelantan. Pilihan sajian Cina dan Thai yang lazat  pula ada ditawarkan untuk makan tengah hari dan makan malam di Restoran Jade.

Pelbagai pilihan makanan enak termasuk selera Kelantan


Selain dari menyediakan makanan utama yang sangat sedap, mereka juga ada menyediakan pencuci mulut seperti ABC gergasi ni. *harga ABC ni cuma RM18 je, murah kan?. Ajak kawan-kawan datang lepak makan ABC, berbaloi-baloi okay. Boleh makan ramai-ramai.

Air Batu Campur hanya berharga RM18

Walaupun lawatan kami ke sini hanya sekejap, namun ianya cukup bermakna dengan layanan yang cukup istimewa dari seluruh warga kerja HOTEL PERDANA KOTA BHARU. Terima kasih diucapkan kami ucapkan. Insyaallah, kami tidak akan menyesal untuk datang bertandang lagi ke sini pada masa akan datang.


Bagi korang yang nak datang ke Kota Bharu, tak rugi untuk pilih HOTEL PERDANA KOTA BHARU ni sebagai tempat untuk korang stay. KENAPA?? itu korang kena datang sendiri dan rasai sendiri.

Hotel Perdana Kota Bharu

Jalan Mahmood
15200 Kota Bharu
Kelantan, Malaysia

For Booking & Reservation :
T: +609.7458888
F: +609.748 8855

Website

sumber foto :

Post a Comment

5 Comments