STRESS HILANG, KEPALA PUN RINGAN | SPRAY..SPRAY..SPRAY JE !

Nak kongsi dengan korang, satu-satunya produk untuk mengatasi masalah kulit kepala dan rambut gugur yang aku percaya. Sejak bermulanya MY ada masalah dengan rambut gugur dan berkelumumur ni, dah macam-macam produk jugaklah MY try termasuklah shampoo bawang yang mana Jackie Chan sebagai duta dia tu. Tapi semua hampa, sia-sia dan buang duit. Masalah kulit kepala MY hadapi sejak MY guna wax untuk gayakan rambut.*serius wax memang membawa masalah besar . Lelaki, bila dah ada masalah macam ni, keyakinan diri nak berdepan dengan public mula jatuh.

Penawar rambut gugur Feryal
Penawar rambut gugur Feryal
Dulu MY pernah guna produk ni. Pada awalnya MY kenal dan tahu akan kewujudan produk hebatFeryal Miracle Rejuv ni disebabkan tawaran untuk review tentang kelebihan produk ni je. Tapi oleh kerana kesan yang memang terbaik, MY terus guna dan shorkan pada kenalan terdekat dengan lebih konfiden. Spray..spray.. sejuk je kepala. Bila masa kepala ni berat dan stress, dia cukup membantu.

Penawar rambut gugur Feryal

 Feryal Argan Oil di formulasikan dengan Kombinasi ARGAN OIL & JOJOBA OIL BERMUTU TINGGI khas untuk membantu masalah rambut dan kulit kepala.

Feryal Argan Oil adalah satu-satunya jenama keluaran Malaysia yang betul-betul BERKESAN membantu anda menyelesaikan pelbagai MASALAH RAMBUT.

Feryal Argan Oil dikuatkan dengan ASSENTIAL OILMembantu melancarkan peredaran darah di kulit kepala dan menghilangkan Stress.


Memandangkan abang MY sendiri pun ada masalah keguguran rambut yang sangat serius, sebotol Feyral untuk bahan review tu dah dikongsi 2 kepala. Tapi bila dah habis sebotol aku dah tak beli sebab masalah kepala masing-masing dah semakin ok dan bertambah baik. Alhamdulillah.

Tapi masalah datang balik bila MY pakai wax balik. Hurmmm. So skang MY cari balik produk ni. *epas ni serius aku tak nak pakai wax dah.

ADAKAH FERYAL MIRACLE REJUV INI SELAMAT & HALAL?

Ya! Feryal Miracle Rejuv ini telah diuji dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan Kandungan bahan ini 100% dari bahan semulajadi. Bahan utama adalah Argan Oil & Jojoba Oil. Anda boleh guna Feryal Miracle Rejuv  ini tanpa ragu-ragu!

Penawar rambut gugur Feryal

Sapa ada masalah rambut gugur dan kulit kepala tu leh cuba.

Haritu dah post kat insta ni pasal produk ni, ramai dok tya mana nak beli.

Kalau tak tau nak beli mana leh wassap MY terus di 0182266623.

Post a Comment

1 Comments

  1. Sekarang ni memang produk yang dihasilkan memudahkan pengguna kan...just spray ja, tak menggunakan banyak masa

    ReplyDelete