KFC DELIVERY PARTY #SEHATISEJIWA BERSAMA SCHAWAL

Bersama rakan blogger Penaberkala
KFC DELIVERY PARTY #SEHATISEJIWA BERSAMA SCHAWAL | Baru – baru nie KFC Malaysia telah meganjurkan sebuah contest di Instagram sempena dengan Sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia yang bertemakan #sehatisejiwa. Pertandingan itu telah berlangsung bermula dari 1 Ogos sehingga 3 September 2015 dan dikatakan telah menerima sambutan yang sangat menggalakkan.

Pada 10/09/2015 yang lepas, bertempat di The View, Roof Top, G Tower Hotel, KL, mereka telah mengadakan satu majlis untuk meraikan para pemenang kontest. Lokasi yang sangat strategik dan mudah untuk MY akses kerana ianya hanya berdekatan dengan Stesyen LRT Ampang Park. *sebelah menyebelah je wak.

Melalui peraduan ini , peserta dikehendaki mengambil gambar secara bersendirian atau berkumpulan beserta pesanan makanan yang di beli melalui KFC Delivery ( hotline : 1300-222-888 atau laman web : www.kfcdelivery.com.my ) mengikut kreativiti memasing . Gambar perlu membawa pengertian “ Sehati Sejiwa “ bersempena dengan tema kemerdekaan tahun ini .

Pemenang kontes KFC Delivery #sehatisejiwa
Pemenang kontes KFC Delivery #sehatisejiwa
Foto yang bertanding telah dinilai melalui gambar kretif berkaitan dengan KFF Delivery dan slogan terbaik. Seramai tiga pemenang utama telah memenangi hadiah wang tunai sebanyak RM 1500 ( Johan ), RM 1300 ( Naib Johan ) dan RM 1000 ( Tempat Ketiga ) . Manakala 7 lagi telah mendapat hadiah saguhati berupa wang tunai sebanyak RM 200 setiap seorang . *tahniah kepada semua pemenang.

Artis #sehatiSejiwa #schawal
Pelbagai aktiviti yang menyeronokkan telah diadakan termasuk cabutan bertuah, face painting, pelbagai permainan yang menghiburkan , sesi ramah mesra dengan selebriti jemputan iaitu pasangan suami isteri popular Scha dan Awal. 

Foto bersama rakan media yang hadir
Foto bersama pasangan #sehatisejiwa #schawal
Group foto bersama blogger yang hadir
Terima kasih kepada team KFC kerana sudi menjemput MY dan rakan-rakan untuk memeriahkan majlis.

Kredit foto : www.feeqsays.com


Post a Comment

4 Comments