GALACTIC LASER EDISI ANGPOW CHALLANGE

GALACTIC LASER EDISI ANGPOW CHALLANGE  | Jika sebelum ni MY asyik dok main paintball je. Baru-baru ini, MY telah berpeluang pula untuk try Galactic Laser. Kalau korang nak tahu, apa yang menariknya mengenai Galactic Laser ni, ia permainan laser tag [klik] yang menggabungkan elemen digital dan laser.

Bersama rakan blogger di Galactic Laser_foto Nisa Kay
Permainan dia macam paintball lah. Cuma cara berbeza. *dan korang tak perlu risau kerana ianya tak akan menyebabkan korang sakit bila di tembak. Game ini sebenarnya kalau korang nak tahu, ala war combat, siapa yang terkena laser ni dikira kena tembak dan hilang nyawa untuk beberapa saat. Dan selepas itu korang akan aktif semula untuk menyerang dan megumpul mata sehingga masa tamat.

MENGENAI GALACTIC LASER


Galactic Laser is a pioneer in introducing the latest generation of laser tag technology to Malaysia. Established in June 2010, the company intends to bring about a new concept of entertainment, incorporating the latest in laser and electronic gaming technology, complemented by contemporary team building activities, corporate and family parties as well providing food and beverages within the premises.

Galactic’s is also the sole distributor for Laserforce equipment in Malaysia, Singapore, Vietnam and Indonesia. Galactic Laser will be situated in a strategic location within the city, providing our primary customers who would be teenagers, young adults and their families, a highly accessible, convenient and unique recreational facility.

GALACTIC LASER CHALLANGE



Memandangkan peserta yang berdaftar terlalu ramai. Kami telah di bahagikan kepada 3 kumpulan zodiak iaitu Harimau, Naga dan Kambing. Dan MY telah termasuk dalam kumpulan battle Harimau.

Taklimat ringkas mengenai permainan Galactic Laser
Kumpulan Harimau merupakan kumpulan pertama akan beraksi. Sebelum mula peperangan, kami telah ke satu bilik taklimat untuk penerangan mengenai permainan Galactic Laser ni. *kalau dah villagepeople tu, dok nganga jela. haha

Bersiap sedia sebelum berperang
Zul dan Khai
Siap sedia untuk battle
Apabila semua peserta dalam team bersedia, kami mula boleh memakai alatan yang penting untuk permainan Galactic Laser ni.


Belum apa-apa dah kena tembak. lulz
Too dia, blogger Azhari. Penuh gaya, mutu, keunggulan. hehe
Kalau korang nak tahu, untuk perlawanan ni, peserta yang berdaftar ada seawal 8 tahun. *wallaweh, asyik kena tembak dengan budak tu, malu dow. Kami telah berlawan sehingga 3 game. Dengan aturan game yang berbeza setiap satunya. *apa yang penting yang last game tu aku no last. lulz kbai.

ILUSTRASI PERLAWANAN GALACTIC LASER


ilustrasi perlawanan
Diatas ni merupakan ilustrasi bagaimana permainan Galactic Laser ni berlaku. Di bahagian luar bilik perlawanan, peyokong dan rakan-rakan kita boleh melihat kedudukan markah kita secara langsung.

Penonton boleh melihat markah secara langsung dari skrin
Tahniah kepada pemenang
Walaupun MY tak menang, apa yang membanggakan bahawa pemenang hadiah utama tu adalah dari team Harimau. haha . Tahniah buat beliau

TERIMA KASIH GALACTIC LASER


Bergambar dengan maskot Samurai dan Doraemon
Apapun terima kasih kepada pihak Galactic Laser Mid Valley,  Tommy kerana menjemput MY dan rakan blogger yang lain untuk battle kali ini. Ini merupakan pengalaman yang cukup hebat.

Untuk maklumat lanjut boleh layari galacticlaser.com [klik]

--------------------------------------------------------------------------------

MID VALLEY OUTLET


Address:
T-012A, 3rd Floor, North Court, Mid Valley Megamall
Mid Valley City, Lingkaran Syed Putra
59200 Kuala Lumpur
Malaysia

Berada di tingkat 3, North Court, Mid Valley Megamall, berdekatan denagn Megakidz  dan Celebrity Fitness.

Opening hours:
We open everyday!
10AM to 10PM – Sunday to Thursday
10AM to 12AM – Friday, Saturday and eve of Public Holidays

Telephone: 
03-2283 2999

Fax: 
03-2283 1999

E-mail: 


SUNWAY OUTLET



Address:
LG3.06 Sunway Pyramid Mall, 
No. 3 Jalan PJS11/15, 
46150 Petaling Jaya, Selangor

Opening hours:
We open everyday!
10AM to 10PM – Sunday to Thursday
10AM to 12AM – Friday, Saturday and eve of Public Holidays

Telephone: 
03-5638 8833

Fax: 
03-5638 8811

E-mail: 


Post a Comment

0 Comments