travel, food and lifestyle blog

Thursday, June 05, 2014

Taylor Swift RED Tour Asia Tenggara | AirAsia Taylor Swift Red Hot Livery Launch at Kuala Lumpur


Taylor Swift RED Tour di Asia TenggaraAirAsia Taylor Swift Red Hot Livery Launch at Kuala Lumpur | Pertama kali mendapat jemputan dari Air Asia untuk menghadiri majlis mereka di Mandarin Oriental Kuala Lumpur. Majlis ini dibuat sempena, Taylor Swift RED Tour di Asia Tenggara yang akan berlangsung pada bulan Jun 2014 nie. AirAsia adalah syarikat penerbangan rasmi Taylor Swift RED Tour di Asia Tenggara.


Untuk pengetahuan korang Taylor Swift dikatakan bakal membuat persembahan julung-julung kalinya di Kuala Lumpur pada 11 Jun 2014 iaitu di Stadium Putra Bukit Jalil.

Persembahan pembukaan dari kumpulan Wakaka

Media dan blogger yang turut memeriahkan majlis
Perasmian majlis
Sekitar majlis
Group foto bersama model Kapal terbang yang bakal menjadi pengangkutan rasmi Taylor Swift
Kredit Foto : www.eazyizzuddin.com

Share:

9 comments:

  1. wow bestnya...merah semuanya..memang nampak meriah ..teruja aku kalau dapat jemputan mcm ni tak lepas peluang ...good MY.

    ~PCL
    www.nazlee.com/
    http://gelagatorang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. aku geramm sbb xdpt brgmbr dengan aweks air asia.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku plak rasa diorg bersyukur sebab ko x sempat ambil gambar ngn diorang. eh kbai ekekekeke

      Delete
  3. perh terbaik...
    wah bestnya dpat jmputan mcm ni...
    awek2 air airsia wah cantik2 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahah. tu baru sikit ada ramai lagi kt belakang tu ekekeke

      Delete
  4. saya singgah blogwalking kat sini, jemput admin baca artikel :

    Felixia Yeap perlu bantuan untuk padam foto seksi!
    http://syokbah.com/felixia-yeap-perlukan-bantuan/

    Berita Palsu Wanita Melayu Bertudung Dalam Gereja Tersebar
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2014/06/berita-palsu-wanita-melayu-bertudung.html

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive