[UMUM] Nak Kawan Ke Tak Nak ? | Jenis-Jenis Friend Kat Facebook

[UMUM] Pelik Perangai Kawan Di Facebook | Jenis-Jenis Friend Kat Facebook | Banyak-banyak kawan kat Facebook kita berapa kerat sangat la ka yang bertegur tanya kabar. ada sesetengah tu add kita kemain tapi bila di accept frient request say " Hi " pun tak. Inikan pulak wa nak mengharapkan dia ucap terima kasih. Hmmm. *Motif sangat ko add aku kan. Penyakit sawan ke hape. Ke tak tahu nak guna facebook camner? Akaun aku jumpa pulak ko cari dan tekan butang add kan. huh. * Baling lesung atas kepala

Jangan kata diorang, wa rasa korang pun ada kawan-kawan facebook yang macam nie kan? Tambah pula kawan yang dulunya boleh dikatakan rapat dengan kita.

Takde angin takde ribut, tup-tup dapat notification dari diorang. Kenapa? tanya khabar kita ker? Huh rupanya tanya nak suh main game yang dia main sebab nak mintak nyawa atau point. * Amboi manyak shantik muka ko. Silap-silap kalau mood wa tak baik button block wa bagi kat ko. haaa. Nampak tak permainan aku disitu. 

Jadi kalau nak berkawan tu biarlah ikhlas. Kawan untuk erat silaturrahim. Bukan semata-mata nak gunakan orang untuk kepentingan. Bila kita dah senang, takde apa-apa hal kena mengena dengan kita, dia dah ibarat takde apa-apa. sekadar penghias dan penambah jumlah bilangan friend dekat friend list kita.

.AWAS   pada diorang-diorang ni. 

.

Post a Comment

6 Comments

  1. benda biasa yg berlaku.. kekadang kita komen, kita ni tak dilayan, pastu bila xde org komen dh, dy tag kita konon ajak komen2... bila susah, baru nk dtg mnx tolong... org jenis mcm ni, kalo kita xkenal dy di dunia realiti, kita unfriend je, kalo x, buat tak tahu je..

    ReplyDelete
  2. kwn yg selalu invite game ni tak suka..semak,haha

    ReplyDelete
  3. lumrah manusia.. time susah baru cari

    ReplyDelete
  4. Mmg mcm2 jenis kt fb.. mmg jarang nk ada mood utk ber fb.. sabar jelah.. :)

    ReplyDelete
  5. Sesetengah tu add org cuma nak tambah friendlist die je.. kalau banyak kira bagus la dia ramai kawan dlm friendlist.. add sebanyak2nya orang.. bila kita komen, haram dia nak respon.. macam nak kita je perhatikan die, tengok apa yg dia buat.. ceh..!

    ReplyDelete
  6. betul2 .. setuju dan yang pasti semoga kita ni kawan yang tak trgolong kat atas tu =) tengok diri dan nilai diri apakah kita kawan yang baik .. sobss

    ReplyDelete