travel, food and lifestyle blog

Friday, November 22, 2013

[BERITA] Tangan Budak Cedera Hingga Nampak Tulang | Tersepit Pada Besi Basikal

[BERITA] Tangan Budak Cedera Hingga Nampak Tulang | Tersepit Pada Besi Basikal | Kesian Mohd Nur Iman Mohd Zafri, 9, sedang membetulkan rantai basikal sebelum tangan kanannya tiba-tiba terperosok dan tersepit di celah besi antara rim dengan rantai basikal itu. * huh berpeluh baca . Tetiba je terbayang-bayang kan.

[BERITA] Tangan Budak Cedera Hingga Nampak Tulang | Tersepit Pada Besi Basikal
Pergelangan Mohd Nur Iman yang tersangkut pada skru brek
“Nur Iman tidak menangis cuma sekali sekala mengerang tahan sakit dan saya cuba untuk mengeluarkan tangannya yang tersepit tetapi tidak berhasil,” kata Mohd Zafri Said (bapa) ketika ditemui di Hospital Pakar Sultanah Fatimah (HPSF) di sini, semalam.

Menurut kata bapanya sebelum kejadian, anaknya Mohd Nur Iman Mohd Zafri ada menyatakan hasrat mahu mengikut bapanya ke bandar, tetapi dia menyuruhnya meneruskan bermain basikal dengan rakan. Hmm memang benda dah nak jadi kan nak buat macamana. 

Baca Berita Tangan budak cedera hingga nampak tulang [klik] ni di Sinar Harian.

Hmmm, nasib baik cuti sekolah dah mula kan. Semoga adik Mohd Nur Iman Mohd Zafri cepat sembuh .

.
Share:

7 comments:

  1. Baca jugak tadi kat metro. kesian budak ni.

    ReplyDelete
  2. Allahuakhbar .. sakit tu .. Risau pulak dgn adik adik k.fiza . suka main basikal .

    ReplyDelete
  3. datang dari blog nurfara hani.
    ** salam perkenalan... tambah kenalan juga...
    follower 1372

    ReplyDelete
  4. Wohhooo ngeri.. tetambah tgk darah menitik kat rim basikal tu..

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive