travel, food and lifestyle blog

Saturday, October 26, 2013

[UMUM] Untung Pelaburan Emas | Dinar Emas Malaysia

[UMUM] Untung Pelaburan Emas | Dinar Emas Malaysia |  Huh rata-rata ramai rakyat Malaysia semakin sedar akan kepentingan membuat pelaburan terutamanya pelaburan emas termasuk kawan-kawan wa. Buktinya ada yang dah mula mengambil langkah awal dengan membeli dinar-dinar emas.



Hek eleh kecik jepun kan, letak dalam lubang idung pun leh masuk ekekekee. Hey dey, kecik bukan sebarang kecik tau. Ha. Makin hari rege si kenit ni (Dinar Emas) melambung naik tau. Pelaburan emas ni sememangnya merupakan pelaburan yang bukan sahaja amat-amat menguntungkan malah boleh menjana kekayaan dan kemewahan.

Makin lama nilai emas makin meningkat dan dalam beberapa tahun mendatang nilainya bakal meningkat berganda-ganda lagi. Untuk check harga emas terkini korang leh check kt publicgold.com.

Tapi hati-hati, dalam keghairahan melabur, terlalu ramai orang yang tersilap langkah. Oleh kerana ilmu mereka tentang emas terlalu cetek atau tidak wujud langsung, ramai orang yang telah tertipu dan menanggung kerugian – walaupun harga emas naik dan terus naik!

Jangan tanya wa lebih-lebih, wa pun baru sedar akan Untungnya Pelaburan Emas ni. Baru semalam kot, sebab member wa la kan. Dia dah beli awal-awal. Untuk simpanan mas kawin katanya. Ehem ehem.. ekekekek. Kbai
Share:

3 comments:

  1. tanya yg lebih pakar tntg emas ni
    kwn aku pon ade kene tipu seyhh
    pompuan x bermakna tau tntg semua emas
    hehe

    ReplyDelete
  2. Emas mmg menguntungkan.. t kasih diatas info ye :)

    ReplyDelete
  3. nak beli emas mcam ni.. tapi tau-tau je la duit belum ade lagi.. huhu

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive