travel, food and lifestyle blog

Friday, October 25, 2013

[PERIBADI] Dapur Baru Dah Berasap | Perasmian Dapur Baru

[PERIBADI] Dapur Baru Dah Berasap |  Perasmian Dapur Baru | Huh dah hampir sebulan rasanya kami pindah ke rumah sewa baru tu. Alhamdulillah apartment baru tu selesa . Cukup lengkap, siap ada pakage tong gas dengan gas-gas sekali hahahaha. Memandangkan periuk belanga takdak dekat sebulan jugak kami makan megi atau makan kat luar je. 

Tapi bila roomate wa balik je dari kampung hari raya haji aritu. Tooo dio, serba lengkap dia bawak. Wa asyik-asyik. semangat rasa nak masak-masak. Huh ko pandai masak ker mawardi ?? (krik krik krik bunyi cengkerik) . Lol. Apa susah blog tiffinbiru.com kan ada untuk rujukan. ekekekeke

Tapi kalau periuk belanga cukup lengkap pun kalau takda lauk pauk sayur bawang nak di masak tak jadi apa juga kan hehehe.


Akhirnya semalam perasmian memerasapkan dapur baru kitaorang . Hahahhaaha.Ada orang tanya " Telur jer"  Erkkkk goreng telur jela dulu. Hahahahha. Tu pun goreng telur nak makan dengan mee hoon sup segera. Erkkkk mcm pelik jekan. Ah apapon tak boleh kan. Kami boleh aje ahahhahaa. 

Pssstttt. pasni cubaan nak masak mee bandung pulak. hahahaha. Nantikan kemunculan entry resepi Mee Bandung Teruna eh eh kbai. (Erkkk matilaaaa.. che mat gebu, tolonggggggggggggg)



Share:

11 comments:

  1. lain macam resepi ko madi.. mee bandung teruna.. woahh..meletop!

    ReplyDelete
  2. muhung masak utk ppp makan lunch kat apt korang la la la la kbai

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnti kami masak telur bakar ya ekekekeke

      Delete
  3. Telor, nasi dgn kicap pon sedap bile dh lapar

    ReplyDelete
  4. hahahhaha wahh memasak terbaik... goleng telur letak kicap pun sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahaha. teringt kt kampung2 dulu huhu

      Delete
  5. Perasmian goreng telur, dah rasmi nanti daging goreng kicap pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha dalam perncangan tu. daging korban dah ada dalam freeze

      Delete

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive