Restoran Romantis di Kuala Lumpur | ROMANTIKA D'AMOR di FLORA KAFE

Restoran Romantis di Kuala Lumpur | Oh My EnglishROMANTIKA D'AMOR di FLORA KAFE | Hiasannya seolah-olah kembali ke dunia Vantage ala English. Penuh dengan hiasan bunga dan seolah-olah berada di dalam sebuah taman yang indah. (Wallaweh ayat wa)

Tapi jangan terkejut jika semua hidangan dan menu makanan di Flora Kafe adalah tradisi makanan Melayu. Nyumm, nyum, asyik makan makanan orang putih jekan kalau keluar dengan yang tersayang. Kenapa tidak masakan tradisional melayu seperti ni? 

Bagi pasangan kekasih ataupun suami isteri sesuailah ke sini. Tidak salah rasanya berbelanja lebih sedikit di Flora Kafe untuk orang yang tersayang. Terutama bagi si suami untuk suprise wedding anniversary gifts mereka . Woah So sweet.

Manager yang sangat peramah dan baik hati, sentiasa dekat dengan customer. Suasana retoran yang sepatutnya sunyi dengan suasana penuh romantik bertukar kepada riuh rendah dengan hadirnya kami-kami ke sini heheehe. Nasib baik tak ada pasangan sedang makan, kalau tak kompem-komperm musnahkan mood romantik  diorang hahaha.


Thanks too owner restaurant 03-21618010 / 017-3024112 (Mell) dan semua yang turut hadir Ben Ashaari sekeluarga, Bro Ahsan sekeluarga, Kak Fiza sekeluarga, KakSue dan Abang Eddy, Ujang sekeluarga, Bro Aswadi sekeluarga, Mieyza, Najeeb , Mk Syahir, Qaseh, Nijam dan  Yanty yang sudi menjemput wa ke sini.

.

Post a Comment

9 Comments

  1. nati tak pasal2 kekasih gaduh sesama dema sebab bising..hehe

    ReplyDelete
  2. sengaja typo nama i kan????? :-/

    ReplyDelete
  3. Sama2 kasih , Adi kerana bersama-sama mengamatkan lagi suasana di majlis sederhana ini. curlasss x ayat gua?

    ReplyDelete
  4. seriuz cantik. makanan pun nampak sedap.

    Entri Terbaru : Baju Kuning Minion Akhirnya Sampai

    ReplyDelete
  5. TUDIAH MAKAN XNAMPAK DAH ORG SEKELILING NIH HAHAHA

    ReplyDelete
  6. wah terbaik lah view restoran tu :)

    untung dapat berjumpa dengan otai semua kan :)

    ReplyDelete
  7. nom nom nom.. sangat romantis.. boleh lah p detim kat cni..ekekkee

    ReplyDelete