travel, food and lifestyle blog

Wednesday, July 31, 2013

Nasi Goreng Terbaik Citarasa Thai | Restoran Q Thai Halal Restaurant in Cyberjaya MALAYSIA

Berbuka Puasa Dengan Nasi Goreng Terbaik Citarasa Thai | Restoran Q Thai Halal Restaurant in Cyberjaya MALAYSIA | Sedar tak sedar dah masuk Ramadhan ke 23 dah untuk tahun 1434 Hijriah ni. Kemana pula destinasi berbuka wa untuk kali ni ya ? Memandangkan dah lama tak makan masakan panas seperti nasi goreng (rasanya memang dah sebulan lebih kot). So, kita cubalah masakan panas di sebuah restoran di Cyberjaya ni.


Amacam, tergoda tak? Wa order Nasi Goreng Nenas, Blogger Shawn pulak order Nasi Goreng Daging, dan kami order Garlic Butter "Sotong" sebagai tambahan. Sangat berbaloi-baloi dan sedap. Harganya juga berpatutan. Cuma biasalah waktu puasa ni lambat la sikit order sampai bila orang dah ramai. Tambah pula kami sampai 5 minit je lagi untuk berbuka. 

Tapi kat mana restorant ni ye? Restoran apa? Ha ni la wa nak citer. Restorant ni berkongsepkan ala THAI. Nama pun dah Restoran Q Thai . Tapi jangan risau sebab ditanggung Halal.

klik pada gambar untuk paparan yang lebih jelas



The Street Mall,
Persiaran Multimedia,
63000 Cyberjaya,
Selangor,
Malaysia


Terima kasih buat Blogger Shawn, sebab sudi beriftar dengan wa. Walaupun planning sebenar tak menjadi. So its ok lah huhu.

.






Share:

4 comments:

  1. wah nampaknya...bersahur mata cik akak dengan menu adik hensem nie...
    :)

    ReplyDelete
  2. nasi goreng enaknya ya buat buka puasa hehehe bukan sahur

    kunjungi web saya
    mybet188
    Sepak bola dan Informasi Online
    winnerkick
    newsgoals
    OnliveScore

    makasih............

    ReplyDelete
  3. saya baru jek berbuka di Q hai Shah Alam. Memang nasi goreng dorang sedap2. Nanti cuba try Bangkok Fried Rice. Meletops

    ReplyDelete
  4. berdua jek?? kecian... next time hajak reramai yek...hehe

    ReplyDelete

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive