travel, food and lifestyle blog

Monday, May 13, 2013

Senaman di Waktu Malam

Senaman di Waktu Malam | Ting Tong, Eh ada ke orang bersenam di waktu malam? hahaaha ada je tu kan ,tak jadi isu pun hehehe. Banyak caranya bersenam di waktu malam, rasaya paling popular ke gym la kan. Tapi wa tak ke gym. tapi wa pergi main boling hehehehe. Senaman ke tu? ah senaman la tukan.Apa-apa jela


Macam biasalah bersama mereka lagi, memang terisi hujung minggu kalau bersama diorang ni. Tambah pula skang ada ahli baru si kecik molek tu.:)


Memandangkan malam tu penuh dengan orang, kami terpaksa menunggu dengan tabahnya. Sambil-sambil tu ape lagi ,peluang nak mendewasakan pou masing-masing hahha. Ok abaikan perut wa tu hahahah


Bila dah dapat turn kami memang bergegar la Wangsa Bowl ni. hahahaha Macam tak kenal sape kami. Macam-macam gaya jiwa raga ada. 


Ha tengok tu nampak tak permainan wa. sempat lagi tu menyakat orang. wawawawawa. Apapon memang terbaiklah. Wangsa Mall ni dikira oklah untuk datang berhibur .



Share:

0 comments:

Post a Comment


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive