travel, food and lifestyle blog

Wednesday, April 03, 2013

Meet Bro Ben Ashaari with MK Syahir

Assalamualaikum kepada semua yang sudi singgah ke blog gua nie. Alhamdulillah rasanya semalam hati rasa gembira sebab impian setahun lebih nak jumpa bro Ben Ashaari tercapai. Ini semua dengan bantuan Blogger MK Syahir.

Semalam memang besla bila kami sama-sama ke GSC ALAMANDA untuk menonton GI Joe Retaliation.


Pergh memang superb la citer nie. Memang tak menyesal la keluar duit menonton citer nie. 
(Double thumb up wa bagi )

Lepas tengok citer apelagi. perut pon dah kosong. So kami pergi la makan mee celop. Kalau nak tahu ape mee celop tu sila la tanya en. Google ahahha.

gambar dari bro Ben

Walaupun pertemuan hanya sekejap. Alhamdulillah, rasa sangat tidak membazir masa bila bersama mereka. Tambahan lagi bila mendapat nasihat-nasihat dan tip-tip berguna untuk menjadi seorang blogger berjaya. Insyaallah suatu masa, dengan izinnya berserta usaha. Doakan gua pun leh jadi seperti mereka. :)

Apapon terima kasih buat MK Syahir sebab sudi atur perjumpaan nie. Dan untuk bro Ben terima kasih sebab belanja makan mee celop tu ngeeee. 



Share:

18 comments:

  1. untung laaa.... me celop.. joom mkn.. ekekekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah jom.. tp sape nk sponsor nie? ngeee

      Delete
  2. Bile la nak jumpa si Ben ni?? ==

    ReplyDelete
  3. wahh ..hajat tercapai.. baguslah

    ReplyDelete
  4. best kan dapat gathering dgn blogger lain? yg pames lak tu...haha

    ReplyDelete
  5. share sikit
    waa otai bertemu otai >.<
    http://surfexchangeclicks.com/register.php
    New App Available !

    Plugins :
    1.facebook fanpage like
    2.website like
    3.increase views youtube
    4.twitter follower
    5.retwet
    6.Website views
    7.Digg acc
    8.StumbleUpon Followers
    9.Linkedin Shares
    10.Free Add Banner!!
    Joint Now!! and get awesome traffic :)
    http://surfexchangeclicks.com/register.php
    thxs

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. ha.. jom makan.. lu bela nja.. ahaks

      Delete
  7. syoknye leh jmpa bro ben.. kih2.. bila plak nk jumpa ngn wendy.. eh.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha wendy kt ne.. leh je bila2 free.. kita lepak2 .huhu

      Delete
  8. perghh..untunglaa..hihuhi

    ada rezeki In Shaa Allah kita jumpa lagi bro!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboiii.. bunyinya mcm xnak jmpa ngn gua dah huh

      Delete
  9. 1st time dengar mee celop, camne ek?

    ReplyDelete

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive