travel, food and lifestyle blog

Saturday, March 30, 2013

Juara Fear Factor Malaysia 2013

Ha ni la diorang yang menang Fear Factor Malaysia musim pertama nie.
Dazrin dan Hairulazreen , so pelagi. tabik hormat untuk depa berdua .

#FearFactorMY - Dengan jarak 2.26 meter.. @dazrin88 & @hairulazreen berjaya menjadi JUARA! #TabikHormat

Hairulazreen " ma ,abah pi Mekah "
Dazrin " rezeki lebih untuk anak yatim "
TabikHormat

Tahniah buat diorang yang menang RM200,000,00 tu ye :)



Share:

6 comments:

  1. wah tahniah buat diorang.. sy dah la tak pernah tgk, tau2 je dah menang.. hehe..

    ReplyDelete
  2. RM200,000,00 ? wau,,, eheheh,,

    ReplyDelete
  3. hihi...memang target cik akak mereka menang..hihi...orang minat airul azreen...mestilah cik akak sokong..hihi...

    Kalau niat kita baik...InsyaAllah Allah pasti bantu kan...

    ReplyDelete
  4. senang2 ja dapat RM200+++++ kan..hehe..apa2puun rezeki mereka..tahniah.. ^^

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive