travel, food and lifestyle blog

Tuesday, February 26, 2013

Hari Kraf Kebangsaan 2013



Pelbagai aktiviti menarik akan diadakan sempena HKK 2013 ini antaranya ialah Jualan Produk Kraf, Pameran Kraf, Demontrasi Kraf dan banyak lagi. Ini merupakan penganjuran kali ke 11 sejak tahun 2003. Penglibatan hampir 450 usahawan kraf seluruh Malaysia dengan menghimpunkan hasil seni  produk kraf tempatan yang berkualiti, berinovasi dengan rekaan bermotif terkini bagi masyarakat tempatan dalam menggayakan hidup masa kini.


Ha, iklan kat tv pun dah keluarkan. Ha.. Apa lagi jom la ramai-ramai kita pergi.. serius tak menyesal. Banyak benda baru yang akan korang jumpa nanti. Masa ni la kalau kita nak lihat perkembangan Kraf negara kita. Agaknya di tahap mana.. ehehhe

Kalau korang nak tahu, syarikat gua pun ada join gak untuk jualan produk kami iaitu kotak. Pelbagai jenis kotak dari syarikat kami ada dijual disana. Antaranya adalah seperti berikut. Dari sekecil dan semurah-murah kotak.





Hinggalah seexclusive kotak seperti dibawah nie. hehehehe.


Kalau nak tengok lagi silala singgah di booth kami. Macam-macam kotak lagi ada. Semua adalah dijemput hadir untuk memeriahkan lagi Sambautan Hari Kraf Kebangsaan 2013 ini. Yang Penting masuk adalah percuma hehehe.

Keterangan lanjut : http://hkk.kraftangan.gov.my/


Share:

10 comments:

  1. mawardi meniaga ke kat sana? meniaga kotak unik tu eh? kotak tu lawa lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bos yang jaga booth huhu ha ah.. apapon tq ngeee

      Delete
  2. waa suka karnival kraf.. :)

    ReplyDelete
  3. hand made ke kotak tuh?cantik laaa

    ReplyDelete
  4. Hasil kreatif yang menarik bro..
    Bro terlibat dalam proses pembuatannya nyer ker...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq bro.. haah.. ada beberapa kotak saya terlibat dalam pembuatannya.

      Delete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive