travel, food and lifestyle blog

Thursday, August 02, 2012

Bukan sekadar menahan Lapar dan Dahaga

Assalamualaikum semua, apa habaq. ceh kecek utara plak ambo.
Alhamdulillah dah berapa hari kita berpuasa. Hope takde yang ponteng poso ye.
Apa yang korang tahu pasal puasa ni?

So secara ringkasnya jom kita tengok video klip ni.


Apa yang dia ckap tu ada betolnya. so slamat beramal semua ya. 
hope kita jaga bukan sekadar di bulan puasa ni. Bulan lain pon harap berkekalan la.
Bagi yang nak berubah tu, leh la jadikan bulan ramadhan ni sebagai permulaan untuk kita berubah. insyaallah berkat usaha dan doa kita , kita boleh berubah ke arah yang lebih diredhai ALLAH.


adv Umobile




Share:

15 comments:

  1. oh ohsemnyer video nie.tak penah lagi tegok.nie 1st time.not bad jugak..hee

    ReplyDelete
  2. Izzati Tatie ~ huhu tau xpe.. ada banyak lagi.. dh tengok yg ombak rindu pyer??

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah...

    Betapa ramai orang berpuasa, tetapi tidak mendapat apa-apa selain lapar dan dahaga...

    ReplyDelete
  4. AZRUL AZMI ~ btol2, sokong sangat

    ReplyDelete
  5. awesome video nie...setuju kata2 Azrul Azmi tu.. :)

    ReplyDelete
  6. Lang Radzlan ~ kan kan kan.huuhhu setuju gak

    ReplyDelete
  7. hahahaahha suka tgk bedio ni!! terbaikk! klakar.. hehe

    ReplyDelete
  8. haha..nak gelak lagi..ada bakat orang tu

    ReplyDelete
  9. lawak video ny .. tapi mempunyai maksud yg mendalam ~

    ReplyDelete
  10. FaraH FaRzAnA~ ha ah mndlm sgt

    ReplyDelete
  11. Kelakar lah pulak vid tu. haha =D Ramadhan Mubarak.

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/08/firecrackers-consumer-be-consider-please.html

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive