travel, food and lifestyle blog

Followers

Project Assessment


Project Assessment | Kali ni aku nak kongsi dengan korang pasal life aku sebaga seorang pelajak rekabentuk industri kat UPM nie.Kalau korang tanya pasal cara belajar kami, sudah semestinyalah aku akan kata cukup berbeza dengan kehidupan pelajar-pelajar dari kos lain. Ada orang kata kami ni ibarat burung hantu, aktive waktu malam, mengulor pada waktu siang. hahaha.kalau dipfikirkan, betol jugak tu.

Ni aku nak kongsi dengan korang tentang suasana dalam studio kami waktu ada assessment


Agak-agak ape yang diorang tengok?


pembentangan idea melalui sketches kepada pensyarah.


masa ni pensyarah kitaorang ada jemput pelajar tahun pertama untuk datang dan tengok kami punya progress. Siap kena tanya lagi tu. ngeeeeeeee


ha, yang ni pula sempat lagi nak ambil gambar masa assasment


sopan gitue, macam dah kena tazkirah plop. hahahah. sabo jela.


Ha ni ape kes, kena halau keluar studio ker. ngeeeeeeeeeee hahahahah.

p/s: Good luck to all yeah... Insyaallah 

Share:

14 comments:

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

MENARIK MINGGU INI

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive