travel, food and lifestyle blog

Friday, April 06, 2012

Istilah Minda: Burger King Dari Babi


Suprise.. hahhaah.. best punya cerita nak habaq ni.. Dari jauh merantau menjelajah mencari ilmu tetiba terjumpa sesuatu yang mengagumkan wadi dan kawan-kawan wadi.. ahaks.


   Haa..can see? Gambar itu 'lembu pendek' khas untuk Burger King.
Gitu kan.. ahaks

Tak kira lah apapon..
Kalau itu gambar 'lembu pendek' walaupon tidak bermata tersegam megah di kotak itu..what can I say my friend?

Kalau korang masih blur apakah yang bujur-bujur itu? Itu lah daging burger yang tidak terjual.manyak betol. Kalau jual kat apek yang beli getah agak-agak laku tak.. ahahha. Pastu proses wat tayar kereta.. ahaks.Baru la tak membazir.


WALAUWE! Banyak gila kan tak terjual?
Haa..kesimpulannya.
pikir la kalu ada otak...hahaha..
Tapikan persoalannya lagi kat Malaysia pon GUna yang ni jugak ker.. weh seram  dow..
mana taknya Baru je menyantap burger King yang mahal itu .Patut la sedap semacam je rasanya. Tak macam daging yang wadi makan sebelum ni.. ahaks.. mintak2 jauh..huhuu
Meremang bulu roma  siot..

Sumber ihsan www.muslimconsumer.org


p/s: harap la Burger King kt Malaysia ni bukan dari daging ni.huhuhu

Share:

19 comments:

  1. KorN~ awat bro..haha comelkan

    ReplyDelete
  2. ni bukn kt Malaysia. Burger king kat Malaysia bawah Ayamas, sme mcm KFC. so halal la. leh cek kt jakim, http://www.halaljakim.gov.my/

    ReplyDelete
  3. owh...yang neh kat luar negara...akuh dulu keje burger king...tapi,kotak dye lain...x der lembu pendek...mungkin tukar kotak kot....cume,status halal tuh x dapat nak pastikan...heheheh.....

    ReplyDelete
  4. oh no ! burger king sedappp walaupon mahal .

    ReplyDelete
  5. Encik Fikhr~ dh try ke
    Mr. NAZc~ahaks
    P#eoniX~ uih tu yg tkut
    cendol ~mmg sedap

    ReplyDelete
  6. eita ~xpyh tkut.huhu.. luar negara pya je huhu

    ReplyDelete
  7. Uncle Jonni ~haha awat,, rasa bersalah letew

    ReplyDelete
  8. Jangan membazir. Boleh dibuat arang nih... Sambil memasak menggunakan dapur arang sambil mencium bau pembakarannya yang sedap sehingga terliur. Hehe...

    ReplyDelete
  9. ni siapa tak pandai masak burger sampai hangus ni . HAHHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena buang dah pekerja tu hahahah xpandai masak.hangus semua

      Delete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive