travel, food and lifestyle blog

Tuesday, June 18, 2013

Video Janda Terlampau | Buat Lawak


Video Janda Terlampau |  Buat Lawak | Tajuk entry memang tersangat kontroversi sikit, lucah pun ada. Huh . Tapi ia hanya sekadar hiburan semata-mata. Hope korang layan la Video Janda Terlampau ni Buat Lawak .

video

Amacam seram tak Video Janda Terlampau ni ? Gara-gara tajuk entry yang macam nie, rosak nama-nama  baik mak janda sedunia. huh. Tengok Video Janda Terlampau ni buat lawak leh guling-guling wa. Hilang stress. Ahak..ahak..ahaks. apa lagi jom la komen.


Share:

15 comments:

  1. video nih lagi seram dari hantu pocong..mnuhahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha... pucong pon x berani wt cmtu der

    ReplyDelete
  3. ni bukn pocong..ini potong!..haha

    ReplyDelete
  4. apai~ potong ?? hahhaha lawak dow

    ReplyDelete
  5. seram semua bulu naik dah nie.. meremang. haha

    ReplyDelete
  6. hahaha gelak guling aku tgk video nih..

    ReplyDelete
  7. HAHA..guling2 NAL tgk video ni..
    btw dah follow sini..nice grey ^^

    ReplyDelete
  8. giler babeng la.hahahah...adoiyai

    ReplyDelete
  9. hahhah.. gua pon dh memang guling2 tengok bidio nie.. hahaha

    ReplyDelete
  10. suka ngan pompan cm ni ea..hahaha

    ReplyDelete
  11. wiiiis mane ader bro.. hahaha..

    ReplyDelete
  12. patutla seram semacam dah yang menari bukan perempuan tulen..macam pondan je

    ReplyDelete
  13. potongan macam perempuan . HAHHA .

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive