travel, food and lifestyle blog

Sunday, March 04, 2012

Istilah Minda: Genting Highland


Hujung minggu ni wadi jalan-jalan kat Genting

Apa lagi masuk la :)


Terima kasih kat Faridzul sebab jadi tour guide kami. hehehe. terbaik..
Kalau tak sesat ah. Silap-silap masuk Casino der. hahha








memang seronok .


Share:

14 comments:

  1. best gilaaaa..teringin sangat nak pegi genting ngan kawan kawan T_T

    ReplyDelete
  2. hehhe.. memang best.. tambahan plak p ngan kawan2 yang sekepala kan..ngeeee

    ReplyDelete
  3. ni yang terasa nk pergi jugak nanti

    ReplyDelete
  4. kita set time bro.. p sama2. amacam??

    ReplyDelete
  5. lama tak gi genting. hoho

    ReplyDelete
  6. ni first time p genting ngeeeeeeeeeeee...

    ReplyDelete
  7. wah belum pernah lagi saya jejakkan kaki di sini.
    Entah bila la ada rezeki. Hurmm

    ReplyDelete
  8. insyaallah kalau ada rezeki :)

    ReplyDelete
  9. x pernah sampai sana, sedih !

    ReplyDelete
  10. nnti kalau ada rezeki , leh la p..

    ReplyDelete
  11. nur tak sampai lagi genting..asyik tengok orang je pergi..
    bawak kan boleh..
    nanti nur upah la gula2 seposen..keh2 =p

    ReplyDelete
  12. ok la..up la gula2 doposen..ok tak..
    blh la yer..kenyit mata dua2 belah..hehe ;)

    ReplyDelete
  13. xnak.. xnak... xnak... larikkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive