travel, food and lifestyle blog

Sunday, March 04, 2012

Istilah Minda: Genting Highland


Hujung minggu ni wadi jalan-jalan kat Genting

Apa lagi masuk la :)


Terima kasih kat Faridzul sebab jadi tour guide kami. hehehe. terbaik..
Kalau tak sesat ah. Silap-silap masuk Casino der. hahha








memang seronok .


Share:

14 comments:

  1. best gilaaaa..teringin sangat nak pegi genting ngan kawan kawan T_T

    ReplyDelete
  2. hehhe.. memang best.. tambahan plak p ngan kawan2 yang sekepala kan..ngeeee

    ReplyDelete
  3. ni yang terasa nk pergi jugak nanti

    ReplyDelete
  4. kita set time bro.. p sama2. amacam??

    ReplyDelete
  5. lama tak gi genting. hoho

    ReplyDelete
  6. ni first time p genting ngeeeeeeeeeeee...

    ReplyDelete
  7. wah belum pernah lagi saya jejakkan kaki di sini.
    Entah bila la ada rezeki. Hurmm

    ReplyDelete
  8. insyaallah kalau ada rezeki :)

    ReplyDelete
  9. x pernah sampai sana, sedih !

    ReplyDelete
  10. nnti kalau ada rezeki , leh la p..

    ReplyDelete
  11. nur tak sampai lagi genting..asyik tengok orang je pergi..
    bawak kan boleh..
    nanti nur upah la gula2 seposen..keh2 =p

    ReplyDelete
  12. ok la..up la gula2 doposen..ok tak..
    blh la yer..kenyit mata dua2 belah..hehe ;)

    ReplyDelete
  13. xnak.. xnak... xnak... larikkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive