Monday, January 09, 2012

Istilah Minda: Kelebihan Kasut Tumit Tinggi.

Pelik dengan perangai kaum wanita nie. Pantang tengok kasut nak beli. pantang nak beli je tengok kasut. haish. Boleh dikatakan setiap kali diorang keluar shopping mesti akan ada sepasang kasut diorang beli. Hmmm. lepas ni kalau bukak kedai kasut kompom cepat kaya la aku. hehe.

kadang-kadang tu, kalau nak pindah dari hostel untuk balik ke kampung, beg untuk isi kasut lagi banyak dari beg untuk kain baju.. hahaah

Pastu satu lagi pertayaan yang ada kat minda lelaki macam aku nie.

Kenapa orang perempuan suka pakai kasut tumit tinggi ek?
kadang-kadang tu kesian tengok diorang, jalan terjongket-jongket  , tertunggeng-tunggeng pun ada.hahahhah. 


cantik ker kalau pakai kasut tumit tinggi nie. 
eiuwwwwwwwwwww

kata orang , perempuan yang pakai kasut tumit tinggi ni nak kelihatan tinggi.
huh. memang lojik lah kan. hehehe


ha.. kasut tinggi macam ni lagi stylo. hahha. baru padan orang kata . Tingginya nampak asli .. ahhaahahha.

psssst... kat mana ada jual ek, nak beli satu, sayapon pendek juga. nak juga rasa tinggi. beli yang ni berbaloi sikit.hehehe

apapon kena hati-hati, sebab kasut tumit tinggi ni banyak kelebihannya. hehe..

Tengok nie.



wah , cantik kan kaki dia. ngeeeeeeeee.

gara2 nak nampak cantik sekejap, dah jadi cantik kekal macam ni. natural buty la katakan. hehe.
apapun, apa yang baik kita ikut dan apa yang buruk cubalah kita jauhkan. 
Jadi , jagalah diri anda, kerana ia adalah amanah yang berharga. :)

44 comments:

  1. tu klau asli.huhu. td tgi sgtpn x cntik huhu

    ReplyDelete
  2. cikgu tak suka pakai kasut tumit tinggi..mungkin sebab dah tinggi kot..hehe

    ReplyDelete
  3. hahah, tu kelebihan yang Allah dah bagi kat cikgu kan. :)

    ReplyDelete
  4. hahahh so jangan cri pasangan yang suka pakai kasut tumit tinggi la.. ahahah kan.kan..kan.. memang seksa tengok diorang jalan. tertunggeng2 kan..haah. tp nekad jugak nak pakai.. huh xtau la nae

    ReplyDelete
  5. hahaha... macam tu ka... tertunggeng2

    ReplyDelete
  6. member aku cakap, dia pakai high heels sebab nampak lebih berkeyakinan :)

    ReplyDelete
  7. hafiz ~oh gitu deh.. hahahh... berkeyakinan sampai tercungap2.

    ReplyDelete
  8. misskonspirasi.. kena shopping kasut flat la psni.. nnti kaki x cntik.. jaga kaki awak ye.. heheh

    ReplyDelete
  9. tak best pki kasut tumit tinggi..mnyusahkn ! huhu

    ReplyDelete
  10. huhu... bgusla cik wawa x pkai:)

    ReplyDelete
  11. klu laki pon jd gak ke..

    sbb sll g kje yg ad tumit tu.. heee

    ReplyDelete
  12. zulhilmi ~~ ayarkkkkkkkkkkkk... macamtuka.. huuhuhhu

    ReplyDelete
  13. bergaya biar kena dgn diri kita, kepada yg dh memang tinggi dan mempunyai chasis yg agak bermuatan berat tidak dinasihati untuk mengenakan kasut tumit tinggi, dikhuatiri akan berlaku satu malapetaka dasat...hahaha

    ReplyDelete
  14. ya. memang stuju dengan statement itu ngeeeeeee

    ReplyDelete
  15. ish! lantak la pendek pun hahaaha
    biar la pyhsical pendek asalkn pnjg akal..hehehe :D

    ReplyDelete
  16. mak aii..tinggi nya kasut !!!

    ReplyDelete
  17. gua mmg tak pakai pon kasut tetinggi ni

    ReplyDelete
  18. aku tak pernah pakai kasut tumit tinggi...

    ReplyDelete
  19. senang nak tukar mentol tandas kalau terbakar.err

    ReplyDelete
  20. tak reti pakai kasut tu. reti pakai kasut suka je. hacano?? ngeeee

    ReplyDelete
  21. slesew pakai sandel jelah, lagi best, santai n sempoi haha

    ReplyDelete
  22. tau xpe... stylo pon stylo heheh

    ReplyDelete
  23. ehh nk komen gak haha !
    pade ladies yg da biase pakai tumit tgi xde sakit2 dlm kamus idup mereka seperti model2

    tp cik eyla just larat pakai 3 inci setengah jer hehe ! tu pon tgk la tempat mane yg ingin dituju n tgk mod jugak.

    kasut tumit tgi mmg x boley dipisah kn dr jiwa seorg wanita hehe !

    ReplyDelete
  24. kasut tumit tinggi wajib ade,at least 1 utk girl..btol ni...bru nmpk COOL..hihihihi

    ReplyDelete
  25. banyak keburuknya kn..ada efek semua tu..hehe

    ReplyDelete
  26. Oh... sakit tu.. hohoho.. Apa2 pon good entry.. =)

    ReplyDelete
  27. Ena memang tak boleh pakai tumit tinggi. Rasa tak seimbang lagipun ena dah betul betul tinggi. Teringin nak pakai tapi nampak pelik nanti. Hehehehe

    ReplyDelete
  28. cantik tapi myakitkan bro..
    aku setuju kadang kasut depa lg byak dari baju bila
    balik cuti sem.. bkotak2

    ReplyDelete