travel, food and lifestyle blog

Followers

[LAGU] Gempak Nanyi dalam Kedai Pajak Gadai

[LAGU] Gempak Nanyi dalam Kedai Pajak Gadai | Stylo  ah brader nie. Suara memang Gempak. Dah macam suara Aqasha.


Serius korang kena tengok video nie.



     Embun 

Dari bibir
Kancah yang menyiksa
Telah tersua cinta kita
Usah dikau cuba menyangkalnya
Kutahu kau merasa apa yang kurasa

Katakanlah
Mentera apakah
Mengobar bara di hatimu

Kau rela korban sebuah asmara
Demi merandai perjuanganmu


Embun... andai takdir

Kita tak bersama

Selama jasad masih bernyawa

Tak mungkin kau kan kulupa


Embun... andai takdir

Memisahkan kita

Tak bersatu di bumi yang fana

Kudamba dikau di syurga


Oh...

Kaulah cahaya menerangi kegelapan

Kau kekuatan di kala mumur impian

Andai kau gugur malah tiada bernisan
Takkan kau pudar di ingatan


Embun... andai takdir

Kita tak bersama

Selama jasad masih bernyawa

Tak mungkin kau kulupa



Embun... andai takdir

Memisahkan kita

Tak bersatu di bumi yang fana

Kudamba dikau di syurga



Kudamba dikau di syurga

Nun di syurga
Menurut kat youtube. Brader ni siap dpt pujian dari penyanyi asal lagu nie Aqasha.
Kalau dia mengaji mesti lagi best kan.. huhuhuhu

Share:

9 comments:

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

MENARIK MINGGU INI

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive