travel, food and lifestyle blog

Tuesday, November 08, 2011

Raya Haji 2011 !

Raya Haji 2011 | Memandangkan tahun ni tak dapat balik lagi raya haji . Maka beraya la aku kat UPM ni. Berbanding tahun lepas , tahun ni meriah sikit raya haji wadi . ini kerana ada sebab-sebab nya. huhu



Kalau korang nak tahu , diorang ni la yang beraya haji dengan wadi. Walau pun keluarga jauh di kampung masing-masing. kami masih dapat menghilangkan rasa sedih dan pilu itu dengan lakonan yang terbaik.huhuhu. Terpaksa ;(



Cuba teka apa yang kami tengok ?



Tempat ni kalau korang nak tahu kat Bukit Expo , UPM. Berhampiran dengan Taman Pertanian Universiti, TPU.



Kami kesini sebab nak tengok orang sembelih lembu. Tapi sekali silap tempat da. Orang asing tengah sembelih biri-biri ada la.


Akhirnya kami pun lepak-lepak la kat tempat ni. Not bad latempat ni.


Pasti korang tertanya kawah apa la ni kan? entah la saya pun tak tahu. haha


Tengah tunggu bulan jatuh keriba.
( dalam maksudnya tu)


Specialnya tempat ni , Bus lama UPM pun ada.


Akhirnya . pusing punya pusing, jumpa gak kat ne orang korban lembu.




Ni la gayanya orang takut ngan lembu.hahhahah




Apapun Slamat Hari Raya Haji kepada semua ya.

p/s : sila tinggalkan komen dan pendapat anda selepas membacanya . terima kasih ;)


mutiara kata:

Jangan kenangi kesedihan lalu sebaliknya ingatlah kegembiraan mendatang, Belajarlah bersungguh-sungguh agar kegembiraan yang kita nantikan berhasil.



Share:

0 comments:

Post a Comment


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive