DAPATKAN PELBAGAI INFO TRAVEL DAN FOOD DI INSTAGRAM PROJEK TRAVEL

DAPATKAN PELBAGAI INFO TRAVEL DAN FOOD DI INSTAGRAM PROJEK TRAVEL | Alhamdulillah, berkat sokongan semua Projek Travel masih bertahan sampai sekarang, malah mungkin akan pergi lebih jauh jika diberi peluang. 


Mungkin masih ramai lagi yang tidak tahu akan kewujudan Projek Travel. Jadi sekarang tibalah masanya untuk pembaca blog MY kenal kami dengan lebih dekat lagi. Kami cuba memberikan info berkaitan travel dan makanan yang terbaik untuk pengikut kami. Selain berkongsi info dan pengalaman mengenai Travel dan Food di blog rasmi kami iaitu www.projektravel.com. Kami juga mempunyai akaun Instagram yang mana kini mempunyai 2k followers.
Dengan sokongan followers di Instagram kami, kini hashtag #ProjekTravel telah mencecah 5000 lebih. Kelebihan pada mereka yang berkongsi moment travel atau food mereka di instagram dengan menggunakan hashtag #ProjekTravel ini ialah secara automatik gambar tersebut akan muncul di website kami.


Insyaallah kami akan cuba memberikan yang terbaik untuk followers kami. Semoga apa yang telah kami kongsikan dapat membantu serba sedikit followers kami. 

Jadi apa tunggu lagi, jangan lupa untuk singgah dan follow Instagram kami di https://instagram.com/projektravel dan gunakan hashtag #ProjekTravel untuk perkongsian moment travel anda. 

Post a Comment

4 Comments

  1. Semoga terus maju projek travel.
    .
    .
    .
    Salam kenal. Haji masih baru dalam dunia berblogging. Mohon tunjuk ajar ye cik. Tq

    ReplyDelete
  2. Projek travel takmo bawak saya jenjalan ke?? hurmmm

    ReplyDelete