[KESIHATAN] Penerangan Tentang Isu Bahaya Tampal Cool Fever Di Dahi oleh Dr Halina | Cara Penggunaan Cool Fever Dengan Betol

Rasanya memang dah heboh tentang hal ni. Kalau difikir dengan logik pon memang orang akan percaya. Dapat pula kat manusia-manusia kreatif ha jadi la sesuatu kan ekekek. 

Gambar Sekadar Hiasan [klik]
Memandang kan isu ni memang biasa kita lalui memang semua teruja la kan. Tambah pulak ada hubung kait dengan masalah kesihatan.

Instagram

Pertama kali saya tengok pasal ni percaya jugak. Tapi semua benda yang nak share kena la buat kajian dulu kan. Mana tahu ada benda disebaliknya. Paling selamat kita kena tanya empunya statement dulu. So bila dah di kaji sana sini. Ni la jawapan yang saya dapat.

Berikut merupakan statement yang digembar-gemburkan :



Dan ini pula adalah pengesahan dari Dr Halina sendiri tentang isu Bahaya Tampal Cool Fever Di Dahi mengenai statement ini. Rujuk foto dibawah.

>>KLIK PADA PAUTAN DIBAWAH UNTUK PENERANGAN<<



Jadi sudah jelas bukan? Statement dalam photo pertama tadi tu bukan dari Dr. Halina dan beliau sendiri telah jelaskan di instagram beliau.

Mohon share :)


Post a Comment

8 Comments

  1. T kasih diatas perkongsian ye.. mmg perlu kita semua tahu ni.. :)

    ReplyDelete
  2. selalu pakai tuala basah.. sebab bagi lisa kalau lisa demam dengan tuala basah tu ag cepat baik demam tu .

    ReplyDelete
  3. tuala basah memang betul...mandikan terus dan kerap lagi baik....tapi cool fever pun sedikit sebanyak memang membantu meyerap panas kat kepala...tak sampai beberapa jam...cool fever boleh jadi kering macam kerepek ....kadang2 ada ibu dah terlalu mengantuk sangat...tidor kejap2 jer semata nak pastikan suhu badan anak tak panas sangat...jadi nak tak nak kena guna jugak cool fever sebagai bantuan....tapi apapun terpulang pada cara masing2 menggunakan apa saja alat bantuan yg ada dipasaran untuk meredakan demam sianak.....yg penting kena percaya pada Allah sekali produk yg baik dan sesuai pada anak masing2.....

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Tak suka, tak payah la beli😅

      Delete
  5. tips yang baik...tapi guna tuala lebih berkesan

    ReplyDelete
  6. thanks atas perkongsian abam ni

    ReplyDelete
  7. Benda coolfever tu kalo bahaya jepun tak buat la. Belum ada dlm sejarah jepun kena saman pasal cool fever ni..teknik dia sama, utk sejukkan kepala anak..kita pakai cara kuno, kain basah..jepun cipta cool gel..sama je..utk sejukkan kepala. Apa benda la yg korang susahkan..haishh

    ReplyDelete