[IKLAN] Selimut Gebu Uptown Jalan Reko | Selimut Gebu Murah Online


[IKLAN] Selimut Gebu Uptown Jalan Reko | Selimut Gebu Murah Online | Lepas je balik dari main Paintball dengan geng Blogger Sabtu lepas, kitaorang sempat berjalan-jalan ke Uptown Jalan Reko. Macam takde hala tujuan nak beli apa. hehe. Akhirnya terpikat kat selimut gebu yang ada dijual kat situ.

Pegang-pegang je rasa macam nak tidur je kat situ haha. Memang terbaik la selimut gebu tu. Banyak pilihan corak-corak yang cantik dan menarik. Selimutgebu ni pun ada beberapa jenis yang berbeza mengikut saiz.

Balik je dari Uptown Jalan Reko tu apa lagi. Memang try terus la kan. huhu. Bagi korang yang rasa nak beli selimut gebu ni secara online, wa pun ada contact. Tak payah susah-susah keluar ke Uptown Jalan Reko yang sememangnya susah nak dapat parking tu.

Mereka menjual selimut dan cadar beraneka corak dan color. Juga menyediakan khidmat dropship untuk. Harga sangat murah dan menarik untuk yang ingin membeli secara borong. Untuk pembeli yang berada berdekatan dengan lokasi mereka (kajang) penghantaran terus ke rumah/ofis dan penghantaran adalah percuma.. Jika berminat boleh mesej mereka di Facebook Blanket [klik] atau boleh terus hubungi di talian 012 6789825.


.


Post a Comment

12 Comments

  1. Pasar mlm sini diorg jual rm20. Disana berapa?

    ReplyDelete
  2. hihi...wak selimut....
    gebu lah sangat kah :)

    ReplyDelete
  3. sini rm10jer kat pasar malam

    ReplyDelete
  4. padanlah ko lambat dgn najeeb mlm tu.. ada bisness upenya hahah

    ReplyDelete
  5. tokey slimut pulak ke madi??? fuyooo

    ReplyDelete
  6. harga diskaun untuk kawan2 Madi... :) yg mana dok dekat penghantaran free.. (tumpang iklan ye Madi.. Ha ha.. tqvm dear :)

    https://www.facebook.com/pages/Blanket/120455151496060?fref=ts

    ReplyDelete
  7. harga diskaun untuk kawan2 Madi dan penghantaran free untuk yg berada dekat dgn lokasi.. (akak tumpang iklan ye madi.. he he..) tqvm dear..

    https://www.facebook.com/pages/Blanket/120455151496060?fref=ts

    ReplyDelete
  8. Dapat selimut jenis material ni tido pulak bawah aircond memang tido bergulung la mcm tenggiling.. best wooo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahaha tau xpe bro.. kena weekend plak hahaha

      Delete
  9. sekarang still jual x selimut tu? dan nak tau harga klau pembelian seratus keatas.

    ReplyDelete