travel, food and lifestyle blog

Monday, July 22, 2013

Perempuan Harus Tahu Cara Memakai Samping | Maksud Disebalik Cara Pakai Samping

Perempuan Harus Tahu Cara Memakai Samping | Maksud Disebalik Cara Pakai  Samping | Orang pakai samping, kita pun nak pakai samping kan. Tapi sedar ke korang akan adanya etika kalau nak bersamping ni? 

Sumber Gambar

Tapi kenapa perempuan pun wa kata mesti dan harus tahu gak cara dan etika bersamping ni, sedangkan mereka tak pakai samping? Mestila ada sebabnya. Terutama kepada mereka yang dah beristeri.  Wa citer ni bukan sebab nak suh tolong pakaikan samping kat suami je. Tapi ada sebab lain. ahahahah

Sumber Gambar

Ha.. kalau dah jadi mcam ni mohon siasat heheheh. Hati-hati ye kepada para isteri di luar sana heheheehe. (gurau-gurau ramadhan)

.
Share:

8 comments:

  1. owh..aku ingatkan same jek selama nih.. tapi still ade org ikut agi ke adat nih? huhu

    ReplyDelete
  2. hehehe....ada gak ek guide pemakaian samping ek?sweet

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
    http://supplementforall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. jaga2 ada yg memerhati haha

    ReplyDelete
  5. wahhh :) anda sedang di perhatikan

    ReplyDelete
  6. Hurm , pasni ni nak pandang je semua lelaki yang pass by bersamping. leh buat entry ni. hentam orang yang dah kawen . Oppsss...

    ReplyDelete
  7. Kalu pakai tepat paras lutut tande ape erk?

    ReplyDelete

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive