travel, food and lifestyle blog

Friday, May 17, 2013

Dapat Layanan Mesra

Dapat Layanan Mesra | Wah kontroversi sungguh tajuk entry wa kali ni. Haha, biasala kan sekali sekala. Bukan nak cerita pasal peribadi pun. Cuma wa nak bagitau yang perkhidmatan yang wa dapat hari ni memang memuaskan, dan cukup memuaskan. Woah, layanan apa tu, (ceh kontroversi lagi). 

Ha tengok gambar kat atas tu. Tak de nya wa nak buat benda tak elok. Buat benda elok lagi ada hehehe. Tentang layanan yang mesra wa bagitau sekejap tadi tu tentang layanan khidmat pelanggan diorang ni la. Wa disambut dengan senyuman lebar, Salam, dan teguran ramah mesra, terasa seperti wa ni besar sangat di pandangan diorang. 

Teringat jugak dulu, masa pergi buat passport dekat Kajang ni jugaklah. Semua kakitangan yang wa jumpa semua mesra dan pandai ambil hati. Tak pernah jumpa lagi kakitangan kerajaan ni di tempat lain yang layan pelanggan hingga begitu. Hmmm mungkin belum jumpa lagi kot. Jadi wa sangat berharap lepasni, semua kakitangan awam ataupun swasta dapat tiru cara diorang ni .


Share:

0 comments:

Post a Comment


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive