travel, food and lifestyle blog

Wednesday, November 20, 2013

[BERITA] Pelajar 13 Tahun Dirogol Dalam Rumah Nenek | Dirogol Teman Lelaki Facebook

[BERITA] Pelajar 13 Tahun Dirogol Dalam Rumah Nenek | Dirogol Teman Lelaki Facebook | Hmmm (sambil geleng-geleng kepala) masih kecik lagi kot. Tapi lu lakan bila nafsu dah menguasai diri kan. Perempuan plak cepat pulak baligh kan. Eh apa kaitan. ekekeke.

Baru sebulan kenal lelaki kat facebook dah boleh tidur sekali kan. Bawah umur lagi tu. Kes rogol la jawabnya kan. 

 Pelajar 13 Tahun Dirogol Dalam Rumah Nenek | Dirogol Teman Lelaki Facebook
Gambar Hiasan
“Mangsa dan suspek dikatakan telah melakukan seks sebanyak dua kali iaitu pada jam 1 pagi dan 6.30 pagi Jumaat di dalam bilik tidur mangsa tanpa disedari ahli keluarganya,” kata Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Ab Rahman Raja Mohamed

Yang lelaki pulak baru umur 15 tahun, hmm acaner tu? dua-dua kecik lagi kot kan. Mangsa dikatakan tinggal bersama neneknya di rumah berkenaan manakala ibu bapanya bekerja di daerah lain. Hmm tak mustahil lah kan. kebanyakan kes-kes macam ni berlaku bila diorang tinggal jauh dari Ibu dan Ayah. Tambah pulak duduk dengan datuk atau nenek. 

Baca Berita Penuh di Sinar Harian [klik]

Pernah jugak dulu terjadi kat sekolah menengah wa. seusia dengan wa. Kantoi buat maksiat dengan orang kampung. Padahal kat umah tu ada nenek dia. Katanya siap bawak member lagi ekekeke. giler punya kerja. Bila dah kantoi ha faham-faham la, kena belasah habis la si lelaki. Yang pompuan tu dengar kata kena penampo huhu. Wallahualam.

Hmm, mintak dijauhkan. 
.
Share:

11 comments:

  1. adeh lha .. macam macam ....

    ReplyDelete
  2. Risau ank kita pompuan..nauzubillah.

    ReplyDelete
  3. makin berani dan makin tiada adab remaja skang.

    ReplyDelete
  4. Ni zina bro...bkn rogol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula. tp kalau ikut undang2 negara kita dikira rogol la. sbb budak bawah umur. huhu kan

      Delete
  5. Risaulah bila ada anak prempuan ni.. mudah2an dijauhkan kita semua dari musibah spt ini.. aamiin..

    ReplyDelete
  6. Kalau ikut law mmg dikira rogol walaupun atas dasar suka sama suka sbb bawah umur.. Makin tenat remaja sekarang.. pokok pangkalnya aku teringin nak tahu kehidupan diorg mcmana.. ibubapanya macamana.. keluarganya macamana..

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive