MEE UDANG SEDAP DI NILAI | MMA SANTAI CORNER



Mee udang Nilai

MEE UDANG SEDAP DI NILAI | MMA SANTAI CORNER | Terliur dengan Abang Ben Ashaari dengan live update gambar MEE UDANG dia yang begitu menghairahkan, MY pun tak nak ketinggalan untuk mencubanya sendiri.

Dengan hanya bantuan Aplikasi waze yang boleh di install didalam smart phone android korang, korang hanya perlu mencari keyword "MMA SANTAI CORNER" dan ia akan membantu anda terus ke destinasi MEE UDANG PALING SEDAP DI NILAI  ni.

Landmark dia betol-betol depan food court ni ada roundabout. *tapi tak pasti pulak apa nama roundabout tu

Belum makan dah nak meleleh air liur ni kalau tengok, sampai ada yang komen.

"ni Mee Udang ke , Udang Mee? "

Mana taknya kalau Udang besar-besar dalam 10 ekor ada dalam mangkuk tu ha. huhu. Masa MY datang ni, harga sepinggan Mee Udang saiz L yang My makan ni hanya RM 12 je. *wuwuwu

So korang tunggu apa lagi, tak terliur ke tengok MY makan, hehehehe. Kat D'Laila Mee Udang ni ada banyak pilihan . Dari Mee Udang saiz L ada Mee Udang saiz M , Mee Udang + Ketam, Mee Udang + Lala dan macam-macam lagi.

MY ambil masa 5 minit nak makan, sebab rasa sayang nak sentuk. Cantik dan kemas sangat dia susun huhu. *kbai

So Bagi penggemar Mee Udang, korang memang wajib datang ke sini untuk rasai sendiri kenikmatan dan kesedapan Mee Udang D'Laila nie. *jilat jari nanti. Kuah pun licin kena hirup.

Apapon terima kasih kepada kawan-kawan blogger yang secara tak sengaja join, dan terima kasih tak terhingga kepada Penaberkala kerana belanja kita. *eh huhu.

Untuk memudahkan korang bertaya lebih detail mengenai D'Laila Mee Udang ni. Korang boleh ke Facebook owner dia sendiri di D'Laila Suppower [klik] . Apapon tempat ni memeang sangat direkemen kalau korang nak pergi.


Post a Comment

3 Comments

  1. banyaknyaaa udang nyaaa.. ya Allah serius craving mee udang... nanti ena mai KL, bawak ena makan sini boleh.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. besar nyer udangg..banyak pulak..feveret nad ok..waaa..nak jugakkk

    ReplyDelete
  3. Dia punya udang boleh demam tengok. Banyak giler. :-)

    ReplyDelete