RENOSKIN - MEDIC SERUM UNTUK KULIT SENSITIF DAN BERMASALAH


Sunburn atau selaran cahaya sering berlaku apabila seseorang itu terdedah dengan cahaya matahari pada jangka masa yang lama tanpa menggunakan sebarang losyen perlindungan. Akibat dari hal tersebut bukanlah sesuatu yang biasa malah boleh menyebabkan kita tak boleh tidur malam.


Buat pertama kali hal ini telah terjadi keatas diri saya semasa pergi bercuti di Bali pada awal Februari lepas, kerana terlalu banyak dengan aktiviti di tepi pantai. Rasa panas membahang pada muka dan rasa panas berdenyut-denyut hingga ke cuping telinga memang cukup tidak menyenangkan.

1.0 RENOSKIN-MEDIC SERUM


Saya cukup beruntung kerana, saya ada bawa bersama satu produk untuk kulit sensitif ketika saya ke Bali. Alhamdulillah, saya cuba sapu secara nipis di bahagian kulit muka dan bahang kepanasan mula surut dan hilang. Produk yang saya maksudkan itu adalah RenoSkin-Medic Serum.

1.1 KANDUNGAN RENOSKIN-MEDIC SERUM

Saya percaya dan yakin pada produk RenoSkin-Medic Serum ni kerana ianya mengandungi pelbagai bahan semulajadi bersama bahan aktif ekstrak vitamin E dan A. Ini menjadikan ianya lebih berkesan 70-80 kali berbanding vitamin sentatik dan kaya dengan pelembab semulajadi.


Di dalamnya terkandung ekstrak buah castor, ekstrak herba termasuk Rosemary , ekstrak minyak Kelapa dara asli , kaya dengan Vitamin E , kaya dengan Vitamin A , kaya dengan Fatty acids dan kaya dengan Omega 6 . Ia juga bebas steroid, bebas pewangi sintetik , bebas bahan kimia dan sangat sesuai untuk bayi.

Formulasi Medic Serum ini dicipta oleh PhD scholar yang mempunyai pengalaman profesional dalam research project bersama sama professor terkemuka di universiti tempatan.

1.2 RAWATAN RENOSKIN-MEDIC SERUM

Produk ini sangat sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kulit kering. Ia boleh digunakan sebagai pelembab kulit. Dapat membaiki sel rosak supaya kembali normal, merawat jerawat supaya tidak tumbuh, dan memudarkan jeragat. Medic Serum ni herbal terapy, dia lebih kepada for eczema dan kulit sensitifSelain itu juga, produk ini secara klinikalnya diuji boleh digunakan untuk:

  1. Meredakan azcema dan psoriasis
  2. Melembabkan kulit
  3. Merawat dan mencegah ruam lampin
  4. Merawat jangkitan kulat dan bakteria
  5. Merawat luka melecur
  6. Menyuburkan rambut
  7. Menghilangkan regangan kulit
  8. Memudarkan pigmentasi
  9. Memudarkan parut
  10. Merawat gatal-gatal, merah dan alahan kulit.
Tahukah anda bahawa medicserum di cipta khas untuk membantu ibu ibu anak eczema dari terus bergantung harap pada krim steroid atau krim kimia yang mempunyai risiko jangka panjang penggunaan nya. Medic serum mendapat kelulusan KKM selamat digunakan untuk bayi hingga orang dewasa.

1.3 CARA MENGGUNAKAN RENOSKIN-MEDIC SERUM

Cara menggunakan RenoSkin-Medic Serum ni sangat mudah dengan hanya sapukan serum secara nipis sahaja di kawasan kulit yang terlibat. Sapukan secara nipis serum pada bahagian bermasalah dua (2) kali sehari selepas mandi.


AMARAN : Sekiranya masalah gatal dan kemerahan terjadi, berkemungkinan anda alergik terhadap kandungan herba, jadi anda dinasihatkan supaya hentikan penggunaan dan mendapatkan nasihat dari doktor. 

Untuk matlumat lanjut mengenai  RenoSkin-Medic Serum ni korang boleh rujuk di bawah :


Sebarang pertanyaan berkenaan renoskin, produk, atau uolss sendiri berminat menjadi dropship, agen dan stokis, boleh direct contact no telfon ni: 016 490 7155 atau terus ke link ini dengan menghantar mesej renoskinblog untuk respon pantas : www.wasap.my/60164907155/renoskinblog .

Post a Comment

23 Comments

  1. Produk macam ni sangat la membantu especially bila kita baru balik dari trip dimana kita banyak terdedah dengan cahaya matahari. Great to know kandungan serum ni adalah semulajadi. Plus point, ia mempunyai banyak fungsi tu yang best - lembabkan kulit, rawat luka melecur, bantu menyuburkan rambut and more. That's nice!

    ReplyDelete
  2. banyak kebaikan serum ni.. tak rugi kalau beli

    ReplyDelete
  3. Banyak membantu la serum nie kan.Mesti tak membazir bila beli nanti kan.Fungsi serum tu pun banyak kan.Terima kasih ats perkongsian info yang bermanfaat dan berguna untuk semua.

    ReplyDelete
  4. Banyaknya kelebihan serum ni. Memang Bali panas sangat kan. Apatah lagi kalau berjemur kat pantai. Kena guna produk yang sesuai.

    ReplyDelete
  5. Oo kiranya serum renoskin ni boleh bantu kurangkan sunburn la eh? Macam perlu beli je ni, sebab tak lama lagi nak pergi pulau.

    ReplyDelete
  6. anak kawan saya ramai yg ada eczema, nanti boleh suggest kan kat dorang pasal produk ni sebab nampak testimoninya bagus dan berkesan. paling bagus sebab ada ekstrak rosemary.

    ReplyDelete
  7. Banyak manfaat produk Renoskin ni. Sesuai juga buat saya merawat kulit kering sbb kulit saya ni mmg jenis kering dan sensitif alah kpd matahari dlm waktu yg singkat.. mudah rasa perit2 juga. Bagus juga dapatkan produk ni. Thanks sharing :)

    ReplyDelete
  8. wow, bagus nya mawardi ni, dah ada gf ke belom ? eh kalau dah ada untunglah dia, sebab hygenic betul lah si mawardi, gaya lelaki metroseksual pun ada sebab menjaga kecantikan gitu.... nampak macma menarik pula ya reno skin ni mungkin boleh lambatkan penuaan kulit ?

    ReplyDelete
  9. Ade kandungan herba tu yg takut sikit tu nak pki huhu

    ReplyDelete
  10. I have really sensitive skin after pregnancy, think it'll be great to keep this product around since it is so useful for people who have skin problems.

    ReplyDelete
  11. Bagus serum ni banyak khasiat. Marsha pun tengah burn sekarang sebab dok padang je. Boleh cuba nanti

    ReplyDelete
  12. Wahh bagus betul produk ni! Untuk yg hadapi masalah kulit cepat kering macam saya mesti sesuai sangat ni. Tq suggestkan produk ni bang!

    ReplyDelete
  13. bagus la produk ni, boleh rekemen pada kakak yang ada anak teruk ekzema yer, kesian guna ubat steroid jer sebelum ni

    ReplyDelete
  14. Kaki travel kena stanby satu ni.. so, takde la sengsara sangat disebabkan sunburn. ni kena beli online ekk, ke ada jual kat mana2 outlet?

    ReplyDelete
  15. Ternyata banyak kegunaan Medic Serum ni. Semua yang berkaitan masalah kulit dapat dirawat. Bagi yang ada ekzema memang patut ada serum ni sebab bukan jenis steroid. Nant nak belilah satu, masa travel boleh pakai.

    ReplyDelete
  16. Bagusnya produk renoskin-medic serum ni.banyak kelebihan dan kegunaan.kena cari dan simpan satu dalam beg.boleh lindung kulit dari bahang matahari kan. Kulit kena jaga

    ReplyDelete
  17. Lelaki pun kena rajin jaga kulit wajah bukan hanya perempuan jer kan?bukan nak handsomekan wajah tp mustahak utk penjagaan kulit dan kesihatan

    ReplyDelete
  18. Macam macam khasiat Renoskin ni ye..bagus kalau mereka yg terdedah dengan panas matahari..org lelaki pun kena jaga kulit..

    ReplyDelete
  19. Wowww.. produk baru yg bagus ni.

    ReplyDelete
  20. Bagusnya kalau boleh hilangan kesan sunburn tu

    ReplyDelete
  21. It's great to hv serum for our skin.. best to protect...

    ReplyDelete
  22. Seem a safe product to be consume on children skin. Like a multipurpose cream and can treat sunburn.

    ReplyDelete
  23. oh best produk ni..blh merawat gatal dan masalah kulit. Harge berape ni?

    ReplyDelete