travel, food and lifestyle blog

Thursday, May 16, 2013

Dah Sampai

Apa yang dah sampai tu? Tak ada apa-apa pun cuma Baju Kelab Blogger Ben Ashaari yang wa tempah dulu tu dah pun sampai, walaupun 3 kali bertukar alamat heheh. Dari alamat Temerloh, balik ke Kelantan dan akhirnya ke Bangi

T shirt kelab Blogger Ben Ashaari
T-shirt kelab Blogger Ben Ashaari

Tak sabar rasanya nak pakai waktu konvoi ke Kelantan minggu depan bersama geng kelab ni. Eh tetiba rasa tak sabar nak balik negeri sendiri kan. hehehe.



Share:

3 comments:

  1. lor try pakai dulu nak tengok.hehe

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Tgah design tshirt baru.. tgu ya.. pepe nnti saya bagitau

      Delete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive