[Contest] Click for U.S. Potato Goodness | Resipi Honey Soy Garlic U.S Potato Wedges


[Contest] Click for U.S. Potato Goodness | Resipi Honey Soy Garlic U.S Potato Wedges | Assalamualaikum semua.. Kali ini saya nak kongsi bersama korang satu resipi masakan sihat menggunakan U.S Potato yang mana saya dapat resipi dia dari website https://uspotatogoodness.com.my/.

Resipi tersebut adalah Honey Soy Garlic U.S Potato Wedges yang cukup mudah dan penting berkhasiat. Nak tahu menjadi ke tak, korang boleh tengok video yang saya post kt instagram.

Untuk pengetahuan korang, tujuan saya buat resipi ni adalah ntuk untuk menyertai peraduan "Click For U.S. Potato Goodness". Jadi saya minta jasa baik korang untuk klik and view link resipi tersebut ya.

[Contest] Click for U.S. Potato Goodness


Lagi best, korang pun boleh join contest jugak tau. Cara-cara untuk korang sertai contest ini sangat mudah, hanya ikut sahaja langkah dibawah ni.
  1. Pilih mana-mana (1) resipi masakan berasaskan U.S. Potato dalam laman web https://uspotatogoodness.com.my/potato-recipes/
  2. Sediakan masakan yang korang dah pilih, ambil gambar output masakan yang korang sudah buat dengan cara paling cantik dan kreatif.
  3. Hantar gambar masakan yang korang masak bersama dengan nama resipi yang korang pilih dalam laman web U.S. Potato kepada email [email protected].

Tiga (3) orang pemenang dengan gambar paling kreatif mengikuti resipi dalam laman web U.S. Potatos tersebut akan memenangi wang tunai RM50 setiap seorang. Selain itu, tiga pemenang ni juga layak untuk bertanding peringkat seterusnya yang mana Hadiah Utama yang ditawarkan adalah sebuah Airfryer.

Menarik bukan? Jadi, jangan tunggu lama-lama. Terus pilih resipi kat laman U.S. Potato, masak, kemudian ambil gambar sekarang.

Tarikh akhir untuk peserta hantar penyertaan adalah pada 25 Nov 2021 sebelum pukul 11.59malam. Senarai pemenang pula akan saya umum pada 30 Nov 2021 nanti ok. Semoga berjaya.

Post a Comment

0 Comments