Wellness Blend Untuk Bantu Tingkatkan Antibodi Badan Dengan Essential Oil


resipi wellness blend young living

Welness Blend merupakan campuran beberapa jenis essential oil untuk tujuan membantu meningkatkan antibodi si pemakai dan membantu merawat dem4m.

Sebelum ni, wellness blend ni cukup popular dikalangan parents, atau ibu-ibu untuk di pakaikan pada anak-anak mereka sebelum ke sekolah atau rumah pengasuh untuk mengelakkan anak-anak mereka dari mudah berjangkit dem4m dari kanak-kanak yang lain. 

Memandangkan situasi covid-19 sekarang ni, wellness blend ni menjadi sangat popular sehinggakan banyak single oil yang digunakan sebagai bahannya kehabisan stok. Tidak kira kanak-kanak, orang dewasa juga turut memakainya untuk bantu meningkatkan antibodi badan masing-masing.

Resipi Wellness Blends Young Living


Untuk buat Wellness Blend ni, korang perlu ada lima (5) jenis essential oil dan perlu di campurkan dengan menggunakan "carrier oil" iaitu V6. Antara essential oil (eo) yang perlu korang ada ialah seperti eo lemon, eo thieves (clove, lemon, cinnamon bark, eucalyptus radiate, rosemary), eo melrose (Rosemary, Melaleucam Clove, Niaouli), eo oregano dan eo frankincense.

Lemon EO - ant1tumoral, ant1septic, tingkatkan microcirculation, ransang imun, tingkatkan memory, relaxation, rich in limonene. Bagus untuk kulit.
Thieves EO blend - gabungan minyak pati antiv1rus, antisept1k, antibakteria, dan anti-jangkitan yang paling menakjubkan
Melrose EO blend - Ini adalah gabungan dari empat minyak pati yang mempunyai sifat ant1septik yang kuat untuk membersihkan dan membasmi luk4, calar, luk4 bak4r, ru4m, dan tisu leb4m. Minyak ini membantu menjana semula tisu yang rosak dan mengurangkan keradangan. Ia kuat apabila disebarkan untuk menghilangkan bau, membersihkan udara
Oregano EO - ant1aging, powerful antiviral, ant1bacterial, ant1fungal, ant1parasitic, anti-1nflammatory, ant1oxidant, immune stimulant, ant1nociceptive, radioprotective, liver protectant.
Frankincense EO - ant1tumoral, immunost1mulant, ant1depressant, muscle relaxing

Untuk menghasilkan 10ml Wellness Blend, korang perlu sediakan :
  • 10 ml botol kaca roll-on
  • 15 titis eo lemon
  • 15 titis eo thieves
  • 15 titis eo melrose
  • 7 titis eo oregano
  • 7 titis eo frankincense
  • Tambah dengan carrier oil V6 sehingga penuh
Pastikan anda goncang botol supaya ianya sebati sebelum di sapu pada bahagian tertenti badan seperti di bahagian tapak kaki, spine.

Cara penggunaan Wellness Blend
  • Sapukan pada kaki setiap pagi atau malam sebelum tidur.
  • Urutan Vitaflex di tapak kaki bahagian Spine.
  • Boleh buat sapuan sekerap setiap 2 atau 3 jam sekali jika anak tidak sihat.

Untuk beli Wellness Blend Young Living atau berminat untuk mendaftar ahli Young Living, anda boleh klik link whatsapp berikut : https://wa.link/oggdwg

Your Most Wanted YLID : Mawardi Yunus
ID NO. : 27227561
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di FB saya, Mawardi Yunus
atau follow IG saya @mawardiyunus
atau email di [email protected]
atau sms (wa) +6018-2266623

essential oil covid meme, essential oil after covid vaccine, essential oil training covid, essential oils and covid 19 loss of smell, essential oils and covid smell, essential oils and covid 19 vaccine, essential oil for covid vaccine pain, essential oil for covid smell essential oils for covid long haulers, essential oils for covid taste and smell, essential oil for covid headache, does any essential oil kill covid, essential oils for covid loss of taste and smell, essential oil face mask covid madagascar essential oil covid, in essential oils for covid taste 

Post a Comment

2 Comments

  1. haritu member ada bgi testing lemon dgn oren. wangi gila wlaupun satu drop jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuat kan.. eo YL ni berkepekatan tinggi.. cuba try peppermint. mesti terus nak grab

      Delete