JUS LUTOX BAGI PERUBAHAN POSITIF KEPADA SAYA

Jawapan bagi mereka yang selalu lesu dan tak bertenaga tu saya sarankan untuk cuba minum Jus Lutox Dnars. Untuk pengetahuan korang, Jus Lutox Dnars ini terhasil dari formulasi 100% bahan-bahan segar berkhasiat dan kaya dengan nutrisi semulajadi *12 jenis buah-buahan yang menyihatkan badan. Jus Lutox Dnars ini juga telah diiktiraf Halal daripada JAKIM dan mendapat GMP Certificate. Rujuk disini [http://www.lutox.com.my/].

JUS LUTOX BAGI PERUBAHAN POSITIF KEPADA SAYA


Saya sendiri dah cuba Jus Lutox Dnars ni, Alhamdulillah walaupun baru hanya 10 hari percubaan dah nampak perubahan positif terutama masa kerja di office. Bekerja dengan lebih bertenaga, tidak lesu dan mudah mengantuk. Bangun pagi pun senang. Insyaallah kalau kesannya sebegini dan berterusan, saya sendiri akan beli untuk Mek dan Ayah saya.

"Jus Lutox merupakan minuman kesihatan yang diformulasi secara khusus menggunakan adunan ramuan semulajadi seperti kurma, madu, delima, garam bukit dan buah markisa bagi membekalkan nutrien yang mencukupi untuk tahap kesihatan dan kecergasan yang optima.


Malah, ia berkesan untuk menyingkirkan toksin dari tubuh badan, mengawal tekanan darah dan paras kolestrol serta membantu menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh badan anda daripada jangkitan penyakit."

Selain dari kesan positif keatas diri saya sendiri, ada banyak lagi testimoni berjaya Jus Lutox Dnars ni perlu korang tahu. Rujuk lampiran facebook di bawah.


Harga sebotol minuman Jus Lutox Dnars ini hanya RM100.00 untuk semenanjung Malaysia dan RM110.00 bagi Sabah dan Sarawak. Beli secara online kat laman web mereka terus boleh sampai ke rumah. Bukan hanya sesuai untuk korang, tapi boleh diminum seisi keluarga (*kanak-kanak bawah umur 6 tahun dan ibu mengandung tak sesuai untuk minum). Hadiahkan insan tersayang dengan minuman kesihatan ini.


Tempahan dan juga pertanyaan layari :- 
Laman web : www.lutox.com.my
Tel : 016-261 4435

Post a Comment

8 Comments