Hadiah Hari Jadi Untuk Pak Nil

Hadiah Hari Jadi Untuk Pak Nil | Seperti yang korang tahu. Hujung tahun lepasiaitu 2014, MY telah mengikuti program School Holiday bersama Paknil ke Phuket dan Krabi dengan menaiki Kapal Mewah Superstar Libra. Kesempatan ini telah diambil oleh kami untuk meyampaikan Hadiah Sempena Hari Lahir Pak Nil

Bersama Kak Norah dari Malaysian Harmony, Pak Nil dan sahabat projek travel
Hadiah yang kami bawakan ini adalah kiriman khas dari peminat Pak Nil Sendiri iaitu dari Butik pakaian terkenal Hijrah Couture.

Hijrah Couture - Traditional . Contemporary . Elegant

Hijrah Couture is a pioneer online shop in Malaysia, specifically an online boutique with a brand focused on comfy, casual and stylish fashion.
Hijrah Couture carries a wide variety of quality items from Muslimin & Muslimah fashion.
Hijrah Men dari Hijrah Couture
My pun sempat memperagamkan jubah rekaan terbaru dari Hijrah Couture ni kat atas Superstar Libra hari tu. *tetiba teringat cerita datuk MY tentang orang pergi haji zaman dulu dengan kapal besar.

Untuk pengetahuan korang, Hijrah Couture ni bukan sahaja memiliki koleksi pakaian lelaki sahaja. Mereka juga mempunyai pelbagai pilihan pakaian wanita muslim termasuk tudung. Pelbagai pilihan rekabentuk terbaru ada di butik diorang. Kalau tak percaya korang boleh rujuk detail kat bawah ni.

_______________________________________




Butik FZ Hijrah
Lot 01-146 , Tingkat 1,
Kompleks PKNS, 
Shah Alam, Selangor

Waktu operasi:
Jam 10pagi - 7mlm

Or 

Butik Hijrahcouture
G-35-G, Jln Serai Wangi L 16/L,
Avenue 2,Seksyen 16, 
Padang Jawa, Shah Alam
Selangor

Waktu operasi :
Jam 10pagi - 8mlm


Post a Comment

1 Comments